another day has coooome

2007-04-12, 16:32:03 / Kategori:
and im still all alooooone! Haahahaha kan man må sämre än sämst...
Igår slutade min dag för jävlans underbart. Me tanke på att jag gick och gymma för första gången på ungefär 2 veckor om inte mer, så har jag en träningsvärk idag som gör ont ända in i ådrorna.

Anyway, tog min vardagliga promenix med en av mina fruar enligt rutinerna. Kan inte komma på nåt som är skönare än att ta den promenaden med henne varje kväll, går och tjatar om allt mellan himmel och jord och framför allt dör av skratt, kastar oss ner på marken och rullar runt av skratt haha.  Igår gick vi till statoil klockan va runt halv 11 på kvällen så köpte vi choklad och dricka. Jag betala på nåt krångligt sätt som jag inte ens själv förstog och än mindre fattade han som stog i kasan. Så vi gav honom en 50 lapp istället. Sen gick min hjärna loss totalt fattade ingenting om vi hade betalat för mycke eller för lite.

- mm.m.m....men....d..du.du.....! T.t.t.o..tog....du....m min 20 lapp nuuuu.......? :$
- Näää din kompis fick ju den.
- ALLE JAG FICK JU DEN IDIOT KAN DU INTE RÄKNA ELLER TRO FAN ATT DU FÅR IG I MATTE(bla bla bla)

Jag grävde ner hela mitt höve i jackan på me luvan och utrymde affären medans alex gick efter mig o skrek alla möjliga hemskigheter till mig angående min IQ fasicken va jag skämdes tack vare den nedrans negern som leker experternas expert i statoil VA, tror att hon kan systemet bättre än moi.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?