#233 - Hos svärsyster

2010-02-02, 15:26:47 / Kategori: Allmänt


:)) En lååång dusch senare hemma hos min söta svärsyster Kani så har Nicole vaknat och Sarah anlänt på plats. Shvan har försvunnit på lunch med Jonas Bane och min pojkvän Mohammad är på jobbet såklart. Jag har nu spenderat 6 dagar i Göteborg och idag kl halv 7 sitter jag på bussen mot norrköping igen... =( Vill ju inte...


Förresten, jag fick en lägenhet i andra hand i kållered igår, en 3a i Eken för 5tusen kr/månaden. Men jag tackade nej, dessvärre :( Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, om jag ångrar att jag tackade nej eller om jag känner att det var ett bra beslut. Jag menar..den bara föll ner på mig när jag minst anade det. Men jag fortsätter mitt sökande och håller tummarna på att få samma tur igen..även om det känns helt omöjligt.

Tråkigt som jag har ska ni få läsa Visste ni att.. om mig!

Here we go! Visste du.......


att jag vill - sminka mig men orkar verkligen inte göra de.
att jag har - handduken på huvet trots att håret är näst intill torrt vid de här laget.
att min senaste kyss - var för 2 timmar sen
att jag lyssnar mycket på - vad mina föräldrar säger.
att jag funderar på - att ta en cigg.
att jag pratar – med mig själv ibland.
att jag inte gillar – att bli anklagad för saker jag inte gjort.
att min första riktiga kyss – är helt bortglömd, vem var och hur, liksom?
att jag avskyr när folk snackar - skit om någon jag tycker om.
att kärlek är –  underskattat. Det finns inget bättre, o ni som säger annat ljuger/ har inte den blekaste aning.
att jag gillar – att köra boxning på SATS.
att jag alltid kommer att – vara den jag är idag.
att jag är förälskad i – mohammad bahaddin, min älskade pojkvän.
att sist jag grät var – 2 dar sen
att min mobiltelefon är – urladdad...jag dör!
att när jag vaknar på morgonen – önskar jag att jag hade en tidsmaskin så jag kunde spola tillbaks tiden.
att innan jag går och lägger mig – tar jag en cigg
att idag har jag – lekt med nicky!
att jag just nu tänker på - att jag åker tillbaka till tråkiga norrköping om några timmar.
att i kväll ska jag – sitta på en buss i 4 timmar.
att i morgon kommer jag – jobba i en ny butik.
att jag hoppas – på att få lägenhet snart så jag slipper tråkiga norrköping.
att jag verkligen vill- ha en framtid med min pojkvän.


Nu ska jag leka me nicky :)) Kram på er sötnosar




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?