#231 - girls night in gothenburg

2010-01-29, 19:40:53 / Kategori: Allmänt
Hallo lovers :)) sitter hemma hos Alexandra Högberg med mina älskade frugor :)) Martina sitter å väntar på att få sina ögonbryn nopprade, ja det var ett tag sen hon fixade sina ögonbryn.. så nu kommer jag som vanligt till hennes räddning! Ska jag behöva komma till göteborg en gång i veckan för att fixa hennes ögonbryn undrar jag nu.. ja, det får helt enkelt bli så! *hihi* och nu har jag ännu en ENORM anledning till varför jag måste slösa 600 kr på att åka till göteborg en gång i veckan moahaha... mitt bank konto talar emot, men när plikten kallar så kan inget mer än ett TOMT bankkonto stoppa mig!
Emelie är påväg och har precis släppt av ett flak öl, och NEJ jag ska inte bruka denna alkohol...för min del blir det minttu shots! You read it, we gonna have a paaarty :)) hihi.. rättare sagt vi ska ha girlsnight med massa chips, nötter, godis & shots...kan det bli bättre än såhär när man är med sina tjejkompisar?
Nu ska mitt hår plattas, och sminket ska på..! Jag vägrar vara fula ankungen bredvid dessa skönheter..!
Ha en trevlig fredags kväll, för det ska jag absoooolut ha.. 
kram på er alla sötnosar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?