#229 - Nya fälgar!

2010-01-07, 00:19:32 / Kategori: Allmänt


God kväll på er sötnosar!!

Idag har jag varit duktig och bytt fälgar på min bil..! Eller rättare sagt min pappa har gjort det åt mig! Det blev betydligt mkt finare nu..förra fälgarna var svarta och fula som stryk! Nu är det lite finare...det är inga bomb fälgar som pimp my ride bilarna utrustas med...inte heller några fälgar som läggs märke till överhuvudtaget...vanliga silvriga fälgar...väldigt random, men betydligt mkt finare än dom svarta(!!)


Igår natt så kollade på en film vid namn "My sister's keeper" och den var nog bland dom finaste o bästa filmerna jag sett i hela mitt liv. Inte många filmer kan få mig att gråta som den gjorde..! Jag kan rekommendera denna film STARKT till alla människor..!

Nu ska jag faktiskt ta och kolla på desperate housewives :)) Jag fick reda på idag av min väninna Alexandra Högberg att det nya avsnittet kom för nån dag sen eller två..! GISSA om jag blev glad? Och ändå sitter jag här några timmar senare och bloggar å torskar på facebook...nej, nu får det va nog!


Hörs imorron cuties...
kram på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?