#225 - wiiie

2010-01-04, 23:45:07 / Kategori: Allmänt


Åååh jag börjar bli riktigt taggad nu! Om bara 9 timmar sitter jag i min sprillans nya ride påväg hem :)) eller, sprillans ny är den ju INTE, men den är sprillans ny för mig! Min allra första bil....detta kommer att bli såå roligt!

Jag ser mig själv på sommarn med stora solglasögon, fet musik strömmar ur högtalarna me caben påväg till havet å bredvid mig och bakom mig dom personerna som betyder mest i världen för mig! Nu när körkortet är klart och bilen snart står parkerad under min lägenhet så finns det inget jag längtar till mer än till sommarn! Jag har en känsla av att denna sommarn kommer att bli den bästa sommarn i mitt liv, och om inte annat så ska jag tvinga den att bli den bästa sommarn ever :)) Tänker inte sitta o klaga på att det är för varmt eller liknande som jag gjorde förra sommarn...! Nooo way :) Denna sommarn ska bli bombaaaastic hihiihi...oj jag är alldeles för taggad just nu känner jag..

Satt och kollade på en film men jag kunde inte sluta tänka på alla dessa saker så jag var bara tvungen att gå in och skriva av mig lite hähää :))

Förresten, finns det någon som vet vart man går om man vill få rutorna tonade och köpa feta fäljar osv? Baby Belle ska få sig en extreme makeover vill jag lova! Maila mig om ni vet något bra ställe! Price doesnt matter...man kan inte sätta pris på ett riktigt välgjort jobb samt en riiiiktigt fint stylad bil :)) Tänker absolut inte styla sönder den....det enda jag vill göra me belle är att tona hennes rutor och sätta lite större och snyggare fäljar på henne..

Even baby belle needs to shine ;))


Nu ska jag inte överflöda mina blogg inlägg med massa tjöt om min bil...lugnt och sansat....det är bara en period i mitt liv som jag tippar på kommer vara slut om en sisådär 3-4 dagar :)) Tills dess ska jag försöka att hålla mig borta från bloggen *hihihi*

Kram på er sötnosar och gooo natt! Im oouut - som Heidi Klum skulle säga hihih!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?