#226 - Filmtips

2010-01-04, 23:54:56 / Kategori: Allmänt



Om ni någon gång är uttråkade eller/och sugna på att titta på en riktigt bra film så borde ni mer än defenitivt följa mitt filmtips!

                                                              The Shawshank Redemption


Alltså...denna filmen finns nog inte en människa i världen som inte tycker om. Jag kan inte fatta att jag inte sett denna tidigare! Den är från 1994, kan ni fatta att jag inte fått nys om denna film förräns för så lite som en vecka sen? ALLA som inte sett den kommer att älska den och ALLA som har sett den älskar den 10000% säkert! Det spelar ingen roll om ni tycker om disney, action, komedi eller skräck...eller någon annan smarrig kategori *hähähä* Ni kommer absolut att finna denna film mycket intressant och underhållande på sitt egna lilla vis..!


Så nu återgår jag till detta konstverk och återkommer inte mer idag (snarare inatt)...
Skulle kunna se om denna film 1000 gånger... * hihihi *

Massa pussar med rosa läppstift till er sötnosar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?