#230 - Whoa

2010-01-27, 02:49:46 / Kategori: Allmänt


Nu har det gått lite för lång tid sen sist, men det är just såhär jag bestämt mig för att ha det. Jag kommer inte längre blogga för att "tillfredsställa" er läsare, utan jag har bestämt mig för att blogga när jag känner för det och OM jag känner för det. Denna natt är en sån natt då jag faktiskt kände för det.

Nu när jag läst igenom ALLA andras bloggar som jag läser i dagsläget så passar de sig fint att själv blogga litegranna tänkte jag..

Förresten, senaste nytt om Armani..! Dom har nu bestämt sig för att dumpa Beckham som deras underklädesmodell och istället kommer...........ingen mindre än...... Cristiano Ronaldo! Hiss eller diss? Ja, det vet jag faktiskt inte..? Vad jag däremot vet som är HISS, är att dom tar in Mrs Meg. Fox som klädes modell! Dom kunde ju bara inte skaffat sig en bättre kvinnlig modell just nu, tycker jag..



Ännu en grej jag fick höra idag är om allas våran lilla Kim Kardashian. Att hon twittrar är väl ingen större nyhet, däremot vad som ÄR en ganska mycket större nyhet är hur mycket hon faktiskt får BETALT för att twittra... (Twitter = Mikroblogg till er som ej vet, där man uppdaterar dagligen flera gånger om dagen om vad du gör, bara en eller två meningar högst per "inlägg") Kim får alltså 70 TUSEN kronor PER twitter-inlägg....och hon skriver mellan 8-15 inlägg om dagen!! Hon är den mest välbetalda kändisen på twitter idag. Det är sjuka summor pengar..




Smarrigt nytt från kändisvärlden..då min egna värl står still för tillfället!
Rekommenderar verkligen inte någon till att flytta till norrköping...iallafall inte från göteborg till norrköping...
de e ungefär som att gå från att vara rik till medelklass...(tänkte säga fattig, men då kom jag på att...de e faktiskt inte borås jag flyttat till)


puss och massa kramar!!!
allas eran




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?