#227 - feber fan fan !

2010-01-06, 00:01:54 / Kategori: Allmänt


Hejsan alla sötnosar...
detta sena blogginlägg har sig en bra anledning. Denna anledning är att jag sovit i princip hela eftermiddagen + kvällen och vaknade för bara 30 minuter sedan..jag har legat hemma med 39 näst intill 40 graders feber och en hemsk förkylning på det... kan ju inte må sämre!!!!

Nu tog jag på mig ett par lång kalsonger + ett par leggins + ett par mjukisbyxor. Ett linne + en tröjja + en hoodie och tog mig modet att gå upp från sängen där jag låg under 2 duntäcken + 1 överkast och frös som en istapp...

Mina krafter har tagit mig heeela vägen till köket och med mina sista armkrafter öppnade jag kylskåpet, hällde upp ett stort glas nyponsoppa och slog mig ner vid köksbordet för att uppdatera mig en aning om vad som hänt och inte hänt.

En sak som hänt är ju att vi åkte iväg idag och skulle köpa min bil...men det gick ju åt helvete...den var redan såld :( Gissa om jag blev ledsen... *hihihihi* SÅKLART att jag skojar med er!!!!! Vi köpte bilen idag hihihi och jag ÄLSKAR den...den är så underbart skön att köra och den är ju bara föööör sööööt hihihi...! Längtar mest till sommarn då jag drar ner taket och glider omkring i den varma sköna solen....

En varm skön sol är det enda jag skulle behöva just nu..det hade ju bara varit föör underbart...Sitter och fryser rumpan av mig här i norrköping...visste ni förresten att det varit -19 grader idag? Och nu vill jag inte ens veta hur kallt det är ! USH!!!

Hoppas att jag är frisk om nån dag eller två.. vill så gärna jobba lördag å söndag.. det hade blivit som lördagsgodis för mitt bank konto hihihi!


Nu ska jag slå på en bra film och försöka somna om :))

Många kramar på långt avstånd - vill ju inte smittas!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?