Helgen slut ännu en gång!

2007-04-22, 16:38:48 / Kategori:
Nu har helgen sprungit ifrån mig igen, redan söndag och skola imorgon igen.. har verkligen haft en rolig helg med dom bästa människorna som finns mohaha. Fredan blev de en hel del stress på dagen och kvällen, sprang fram och tillbaks mellan mölndal och krokslätt med en apa som heter shvan efter mig, hem till mig, hem till han, hem till Lina, och tillbaks igen, gå hit gå dit fan va stressit! Lämna grejer hit lämna grejer dit, men till slut så fick jag ordning på allting som tur va, och allt detta först när jag lyckades skaka av mig Shvan!

Förfestade hos linosh en stund, och sen bar de av hem till Jocke som ännu en gång blev lämnad ensam hemma, känn dig oälskad av Viktor!! Iallafall så kom vi dit och hade oss hela kvällen och natten. Vi gick alla och la oss vid 5 tiden om jag inte minns fel och jag som vanlit vaknar 8 på morgonen och kan inte sova...så jag låg där och pratade me min ensamhet om livet. Jag och min ensamhet har blivit mycke bättre vänner på sista tiden, vi gled ifrån varandra ett litet tag men nu är allting bra igen vi hittade tillbaks till varandra. Bra för min ensamhet (som vi kallar för Ragnar vid de här laget, han gillar inte o bli kallad ensamhet) Mindre bra för mig dock. Ragnar (min ensamhet) är väldigt nära vän med Leif (min onda cirkel) så dom brukar gadda ihop sig för att trackassera mig offentligt och få mig att framstå som en stackare.

image60
Här har vi Ragnar i sin senaste skepnad. Folk har sagt att man ser att vi är släkt, att man se de på dragen i ansiktet alltså.. jag kan faktiskt hålla med till viss del, men insidan har vi inte alls likadant de ska gudarna  veta och tack och lov för de. Lär inte känna honom! Han gör ditt liv miserabelt! Om de nu skulle bli så att han glider in i ditt liv  eller knackar på dörren nån dag och du råkar släppa in honom så ska du stå emot hans skal. Fall inte för han, även om de svårt, jag vet att han är charmig och ser otrolit bra ut, men han är giftig. Och glöm inte att han har olika skepnader, så det är inte säkert att han intagit just Afrikansk giftsnigel skepnaden, de kan hända att han är va som helst annat, en gång så försökte han lura mig genom att bli Svamp Bob. Han har starka käkar så akta när han blir arg så attackerar han med tänderna som ni kan se är väldit starka. Han har också en tendens att slåss med skalet han bär på, varning för det också.

Iallafall tillbaks till vad helgen resulterade i... vi gick hemmåt vid 3 tiden på dagen tror jag, och jag kom hem, tog en lång dusch och somnade direkt. Vaknade av att mobilen ringde vid 8 tiden ungefär och det va min kära vitamin som ringde och störde som vanlit. Jag skulle vakna me detsamma sa hon så jag gick upp efter ett tag. Torkade håret som va blött och förjävlit såg ut som jag varit med och ledit en armé i 5e världskriget. Fixade mig och senare tog jag bussen till balltorp med vitamin och en lina. Vi kom hem till jocke och jag dog av skratt me han i stort sätt hela kvällen(som vanlit) haha. På natten när många hade gått hem va vi kvar i lägenheten (jag vitamin lina(som decka) amina jocke mohammed shvan och sharam) och satt och pratade. Senare fick nån för sig att vi skulle köra en "jätte rolig" lek.

"Vi släcker ljusen och när ljuset släcks så ska vi slå på varandra alla på alla" så löd förslaget. Vi tyckte de lät hur skoj som helst så vi satte igång. Nån släckte ljuset och de enda jag kände var hur jag flög från sängen in i en vägg me huvet före. In i väggen och ner på marken. Innan jag hann förstå va som hade hänt fick jag en Jocke på mig och inte nog me de fick jag även en vitamin på mig. Cirka 130 kg fick jag över mig + en hemsk värk i huvudet. Vi reste oss upp och började vifta med händerna (som att nån skulle få ont av de) Och jocke med sina långben började sparka för fullt. Han gav någon hjärn skakning for lajf, den personen har blivit handikappat på ett eller annat sätt i stort sett resten av livet. Man hör vitamin skrika som att hon sett saddam hussein naken i duschen, och varenda person som befann sig inne i rummet just då fick säkerligen tinnitus resten av kvällen + blev ganska traumatiserad. Amina drog sina Mike Tyson moves och gav alla personer som kom i närheten av henne en rejäl knock out. En sak som är säker är att Komvik Kompis Knock Out inte längre behövs i sverige, de räcker med Aminas moves! Någon blev nerdragen från sängen med huvvet rakt ner i golvet och låg avdeckad och fick en och annan fot i huvvet tills de att ljuset tändes igen. Vi alla fick mer stryk än negerslavarna fick under 1800 talet av amerikanerna. Så de hela slutade med att jag blev misshandlad under bordet, jocke fick nackspärr forever and ever, shvan blev av med hörseln och får numera använda sig av teckenspråk, mohammed fick en hel del luft i sig me tanke på att de är på grund av han som större delen av oss mår dålit o har blåmärken på nästan hela kroppen, amina bröt nåra ben här och var och vitamin har jag inte hört av sen vi somnade, så de skulle för tillfället inte förvåna mig om hon tog 4an mot angered och hoppade ner för bron. Sharam utrymde stället innan vi ens hann se röken av honom hade han gått iväg i desperat försök av att undvika bli misshandlad.

Nu sitter jag här och inväntar besök av mina handikapps kompisar amina jocke och shvan. Så därför tror jag att de bästa för mig vore att fixa ordning mig :) Ha en bra söndag vänner och fiender

image61

The taste of your lips, captured me. Pure bless from above...
Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?