långt bort från mig..

2007-04-19, 16:15:36 / Kategori:
Jag rör mig fram men det känns tomt, jag skulle sagt nåt men har lite svårt att visa känslor. Såren har satt sina spår lite ironiskt se hur pass det kan gå försöker skriva det på papper du är vacker som få. Men ville lägga det som låt och säga tack för igår, inga ord nedskrivet, ta mitt ord lev livet. Bli stor me musiken för jag vet att du slår lite svårt att få ner det exakt men jag rensar mig och kommer bara på två ord, älskar dig. Men jag har lärt mig att så fort de orden kommer fram blir det svårt att hålla kvar det man vill ha det är sant.

Jag springer på dig lite här och där och spelar kall när jag egentligen bara vill ge dig min hand. Du vet hur det känns att va ifrån varann, en vacker dag så hoppas jag att du bär mitt efternamn

Om det ändå hade gått som vi tänkt, om jag endå hade kännt som jag känner nu. Vart skulle vi ha stått idag, du är för långt bort från mig. Du vet hur det är att sakna nån men, kan ändå inte gå tillbaka som det var förrut...

ge mig tid musik är terapi hur klychsit det än blir, det här är mitt sätt att skriva ett brev. Ett brev som jag skulle ha skrivit för länge sen. Men jag ville veta hur det blev nu och vad som händer sen. Men jag kom på det försent som vanligt, kanskee det är lika bra att glömma allt det som varit? Du säger att du vet svaret men jag kännde att jag inte ville veta, ser bara oss två och det gör mig helt galen, svartsjuk, allt jag ser är sjukt svart. Men jag gömmer det bra kanske man glömmer det snart, och hittar nån annan men nej nej ingen är som dig. Ingen är som oss två! Saknar din kropp, Saknar din själ, saknar dig här, tillsammans vart det än bär! Hatar min värld när den inte innehåller oss men inget kommer loss för många saker emellan och jag som trodde att jag inte kunde bli kär igen men..

image58

-v-

Imorgon bär de av, alexandra åker till cypern. Fan va jag kommer sakna dig älskling även om de bara är en vecka, men ändå.. en vecka kommer vara som ett år utan dig jag skojar inte.. vem ska jag nu överraska med en kexchoklad och en Mer varje dag i skolan? Vem ska jag nu gå på promenad me på kvällarna, i en hel vecka? Skojar fan va skönt de kommer va o slippa dig ditt as, har verkligen längtat efter denna veckan som kommer, bara få komma ifrån dig en vecka och andas som vanligt igen frugan, och tro fan de att jag kommer va otrogen mot dig. Vem vill inte ta chansen me Gunde Svan halllooow..? Har lovat att inte va otrogen men i just cant help it, kan inte motstå Gunde och Jerry. Your so out of bizniz Michael Jackson! Men när du kommer tillbaks så ska vi återgå till våra gamla vanor igen jag lovar. Kommer sakna min alkohol-lesbiska kompanjon och alla våra dagar i skolan. Alla gånger du knuffar mig så jag flyger in och ut genom dörrar och fönster. Alla gånger du spräcker mitt ögonbryn när du slår mig och alla gånger du ger dig på mig sexuellt agressivt. Kommer sakna allt, tur att de bara är en vecka frugan.

image57


Annars har jag haft en av dom tråkigaste dagarna i skolan idag. (inte så ovanligt) Ska alldeles snart sätta mig ner och göra lite research om trafficking här i göteborg och börja på mitt arbete. Satt i flera timmar idag och kollade på filmer och reportage o läste om trafficking. Ska besöka världskulturmuseet denna veckan om utställningen om trafficking fortfarande är kvar för att få lite mer att stå på när jag ska skriva arbetet. Ska också ta fram mina beloved matte böcker och plugga lite. Har snart matte nationella proven och om jag inte blir godkänd på de så är de kört för min del tyvär. Imorgon har vi engelska nationella, finally!

-v-



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?