Lifes ups and downs, they come and go

2007-04-06, 16:16:09 / Kategori:



Its true, what goes around comes back you know =) 
T.I - Living in the sky - skönaste låten!!!

 Vaknade 6 på morgonen idag åkte till jobbet och slog mig hela dagen överallt, absolut inte min dag idag har en miljon blåmärken överallt. Ska fan kräva arbets skadestånd haha ramlade överallt, slog i mitt huvve överallt och gick in i väggar dörrar maskiner kylar kassor...allt man kan slå sig me slog jag mig med idag. Förjävlig dag verkligen va på piss humör nästan hela dagen. Skulle slutat klockan 5, men fick sluta när jag va klar med en sista sak. Så fick sluta vid 3 istället. Skulle egentligen börjat klockan 14.00 men blev ändringar så jag fick börja 7 istället. Är heelt död sovit 3 timmar idag så nu ska jag gå och sova i en timma eller två och bara må bra innan jag ska städa höhö.


I förregår fyllde älsklingen asal 18 år så vi gick hem till henne världens skönaste kväll :) Grattis igen hayeti! Tjejerna bestämde sig för att alla skulle klä sig som hoes och så blev de haha. Vissa lite värre än andra (öhöm martina ÖHÖöm andrea ÖhhHHHHö sanne) hahaha.. men varje tjej va fortfarande lika het. Asal va hetast med dom grejerna hon fick handbojor kaninöron playboy dräkt och hur mycke censure som helst haha. -v-

image45image46



Redan fredag och detta lovet har varit de absolut bästa någonsin!
Alexandra


Anonym

HAHAHAHA hoe kvällen så jävla BÄST :D



2007-04-10, 18:14:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?