öhö tråkigast...

2007-04-11, 16:59:01 / Kategori:
mhmm.. de va en gång (jag vet att du hört samma skit enda sen din mamma o pappa berättade sagor innan du skulle somna, men this is on a whole new level) öö moving on, börjar om där jag började för att inte skapa förvirring... De va en gång en tjej som hette Alexandra. Året var 1990 och datumet var inte mindre än den 10e oktober. Detta va dagen då hon föddes i Mölndals Sjukhus(Man kan tycka att hon borde stannat där tills läkarna listat ut vad som senare kom att bli ett problem i samhället). Hon växte upp och trots den taskiga uppväxten då hon blev mobbad i dagiset för att hon var svartskalle, så klarade hon sig hyffsat bra längre fram när hon vågade stå upp på egna ben istället för att låta killar som Markus Frost dra i hennes hår. Hon skaffade sig inte bara ovänner dock. Många vänner hade hon och lycklig som hon var gick tiden snabbt för henne, tills hon blev 14 år. Alexandra hade en kusin som hette Jennifer. Dom två gick igenom eld och vatten tillsammans. Tills döden skiljde dom åt alltså, men i många tillfällen kunde man tro att inte ens döden kunde skilja dom åt, åtminstonde kunde inte deras mormor, mamma, pappa eller bror skilja dom åt när dom fick tag i varandra på dåligt humör. Slogs som lejon gjorde dom vill jag lova. Vidare till hur hennes liv blev. Hon började i en skola som hette Sörgårdsskolan och gick ut 3 år där. Hon skaffade sig många komipsar och likaså en pojkvän. Hon gick ur grundskolan och började gymnasiet, och bytte till största del umgänge och fortsatte vidare med sitt liv. Hennes läge just nu kan anses som stabilt men detta kan också vara diskutabelt. Hur blev de? Va hände? Missa inte Hitta Alle del 2!

sitter och har tråkigt efter att ha haft en av dom tråkigaste dagarna i skolan någonsin. Hände ingenting, fick inte ens chansen att tappa en tallrik, ramla ner för en trappa, göra sönder nåt, eller göra något över huvudtaget som kunde få mig att inte glömma dagen. Ikväll ska jag ta mig till gymmet och må bra i några timmar. Sedan ska jag även plugga lite trots att jag inte har något som jag behöver plugga, men plugga ska jag minsan. Men just NU ska jag gå och lägga mig en stund och sova en timma eller två. Har inte sovit ett skit idag och knappt nåt igår så de behövs verkligen en stund av sömn nu.

Sorry to dissapoint you jocke hahaha. De får bli nån annan dag :)
Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?