Wonderland

2007-04-09, 05:39:04 / Kategori:

Yo te quiero, te extraño y te olvido. Aunque nunca me has faltado, siempre estas conmigo. Por las veces que he fallado y las heridas tan profundas. Mejor tarde que nunca para pedirte mil disculpas. Estoy gritando, callada yo te llamo, te escucho, lo intento, de ti yo me alimiento. Cuando el aire que respiro es violento y turbulento yo te olivo, te llamo, te siento.

image48image49image51image50
Jag och shvänow min homie

Bästa lovet någonsin och nu har de kommit till sitt slut fan också. Har aldrig haft så roligt som jag haft denna veckan, speciellt dom sista dagarna. Tack till dig Jocke jag vet att du läser mohaha ^^ min personliga stammis. Hoppas att du fick den bästa födelsedagen och efterfödelsedagsfesterna i hela ditt liv mohahahaha!

Och nu är klockan halv 6 på morgonen och im still not tired. Så nu ska jag lägga mig och tvinga mig själv att somna. Om inte detta skulle gå för sig som väl planerat, så är jag illa tvungen att öppna fönstret och hoppa ut me huvet före. Så nu går jag och håller tummarna på att jag somnar så inte detta slutar i en katastrof.


I feel you precious, thinkin bout you n' sweet dreamin bout you  -v-
sov sött och dröm me änglarna hihi! Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?