Jobbet börjat igen

2007-08-24, 22:56:24 / Kategori:
Nu blir de en hel del jobb för mig igen efter en sommar med inte så mycke jobb. Va idag och jobbade efter att jag varit med min fru alex och tatt de lungt. Köpte nya skor idag också och åkte till polisen för att anmäla att min mobil blivit stulen men polishuset stängde kl 3 så vi hann aldrig. Va jävlit skönt idag på jobbet, hade butiken idag med Flora och Nilo bara så de va en del o göra men endå är dom roligaste tjejerna :) Blev mer skratt och prat än jobb kanske(?) Kom nyss hem iallafall och sitter här nu och är jätte glad för att alla filmer jag laddat ner är klara :) Ska ta mig en skön kväll idag med film godis o dricka! Har Lejonkungen 1, Save the last dance 2, She's the man, och många många många one tree hill avsnitt *MOHAHA* är helt förälskad i One Tree Hill fan va bra de är va!!!

Va hände idag på jobbet? Vem halkade på en tomat och fick blåmärken på rumpa ben och armar om inte mindre än.....JAG! hahaha, fan va jag garva och nilo den jäveln bara stog o skratta åt mig. Hur ofta lyckas man halka på en tomat på jobbet egentligen... jag lyckas tydligen bra me de iallafall. De roligaste av allt va att jag vingla till 2 gånger innan på samma tomat och jag tänkte andra gången fan jag kommer ta livet av mig här nästa gång kommer jag verkligen slå mig. Och rätt som jag då hade ramlade jag och låg kvar där, inte för att dö av fallet utan för att dö av skratt. De där kallar jag fritt fall :P

Nu ska jag vända skärmen mot min säng och lägga mig där för att kolla på filmer tills jag deckar, är så trött så jag skulle kunna somna nu om de så va, men nej jag ska kolla på mina filmer! :)

Ha de så bra nöjda kunder, Alexandra!

I look in the mirror the pictures getting clearer, I wanna be myself but does the world really need her?
I ache for the earth I stop going to church, see God in the trees makes me fall to my knees.
My depression keeps buildin, my cup overfillin. My heart is so rigid I keep it in the fridge
It hurts so bad that I can't dry my eyes cus they keep on refillin with the tears that I cry

image92

Martina

ja älskar den neger bilden HAHAHAHA :D



2007-08-26, 19:40:32

Martina

ja älskar den neger bilden HAHAHAHA :D



2007-08-26, 19:40:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?