wondering if its me your seeing?

2007-08-27, 16:02:57 / Kategori:

Kom hem nyss från en lång dag i skolan. Har haft hur många raster som helst och de är bara så jävla jobbigt att ha rast efter rast. Satt kvar en stund i skolan me sharam o sen gick vi mot mölndal för att åka hemåt. Är skit trött somnade inte förräns 4 nån gång och vaknade halv 8 på morgonen. Låg hela natten och kollade på OC (which i love by the way) ända tills jag somnade. Natten gick snabbt, tyvärr för jag sov som en gudinna. Och på köpet hade jag världens underbaraste dröm... jag drömde me änglarna, u know what i mean..

Just de! Bad girl gone good kan man nog säga, har börjat springa ute och göra situps varje kväll innan läggdags. Känner mig hur glad som helst och dessutom har jag slutat äta skit saker så hädanefter ser ni aldrig mig mer me godis i skolan och inte utanför skolan heller för den delen. På helger kan de nog vara en annan sak :) Så jag följer Shvans rutiner angående tjockisdagarna, som jag tror att han gett upp för längesen :P

Så igår va jag ute och sprang efter att jag var med martina först och sen kom hem färga mitt hår och sen gick ut en sväng för att träffa min kompanjon Alex also called Harryboy hahah. Va en riktigt härlig söndag för mig igår konstigt nog. Hoppas på att se flera såna dagar framöver och bra avslut på mina veckor.

Nu sitter jag här med min lillasyster på knäna (Kira) och vi sitter och lyssnar på Aerosmith - I dont wanna miss a thing. Båda två har depresioner, hon berätta nyligen för mig att hon träffat en kille som hon gått o blivit kär i. Jag har varnat henne för kärleken men ändå skulle hon gå in i de men men fjortis som hon e så va hon tvungen. Hon kom hem full i lördags ännu en gång. Och mamma o pappa kom på henne, hon hade rymt ut genom fönstret och dessutom tagit mammas smink o sminkat hela sig själv!!

Hon låter mig inte skriva mer för att jag ska klappa på henne så gotta go! Vi ska kolla på OC nu.
Ha de så bra, puss! Alexandra
kji,l cl cöpl,ä'ikjjkjikjihtgytgil / Kira

image93image94
image96



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?