WOW va tiden går snabbt!

2007-08-22, 23:57:20 / Kategori:
Nu va de ett riktigt bra tag sen jag skrev, sista gången va ju den 28e juni. Sommarlovet är slut nu och självklart blir vädret fint direkt. Det har regnat hela sommarlovet i stort sätt och här sitter vi nu inlåsta i skolan och möglar bort me skolböcker upp till huvet. Min mobil blev snodd igår i skolan och busskort och plånbok, otur är bara förnamnet. Tack fässberg för en bra start på mitt andra skolår haha, iallafall de har börjat många nya 1or och de är faktiskt mer elever än man kunde tro skulle få plats i fässberg kan man tycka. Har sovit bort hela dagen idag efter att jag varit med martina och alexandra efter skolan en stund, och vi hade riktigt roligt haha. Armin fyllde 20 år idag också, grattis till dig igen gubben! Nu fattas bara jag som ska fylla år om lite mer än 1 månad :)


i saw ur new girlfriend the other day n' i expected for her to be so much more than she was. I checked out her style, the way she smiled, the way she moved, the way she said, the way she looked at me like ' i got ur man ' .  she cant love u like i can, all of her love just cant compare to what i have. She cant touch u like i do, cus when u touchin u pretend its me n' u . and theres no way her love is good as mine, theres no reason for u to waist ur time. When we were together u toled me what u didnt like n' u went out n' got exacly that type. U said that ur new girl is nuthin compared to me, everything that she does wrong i always do right . she cant hold u like i can, boy u a fool if u cant realize what u had. She cant feel u like i can, cus im a girl that always standin my man.


[Destinys child - she cant love you]
                     Best ever!


Saknar dig tjockis kan inte vänta tills du kommer hem igen!
Ha de så bra, dröm me änglarna..
Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?