Alla hjärtans dag :)

2007-02-14, 12:18:36 / Kategori:


Och så kom dagen som alla förälskade personer väntar på året runt, 14 februari, med andra ord Alla Hjärtans Dag :) Världens gulligaste dag måste jag säga alla tjejer springer runt o köper presenter alla killar helt stressade o vet inte riktigt va dom ska köpa till tjejen, ahhhhh saaahht :) Helgulligt..

Och så kom dagen som alle väntat på HUR länge som helst! 14 februari 07, TOP MODEL 7 har premiär idag, och lustgården! im loooooooving it... vet inte hur många gånger jag skrivit detta, men jag älskar Tyra Banks...

Blev väckt av mamma som står i hallen o ropar och jag ligger o sover i mina djupaste drömmar... hon bara kooooom alle koommm tjata värsta länge o de enda jag svara va NEJ JAG SOVER men jag blev bara surare o surare för varje gång så sa hon nåt om att hennes skor va leriga och att hon inte kunde gå in me dom.. bad henne ta av sig skorna isååfall men jag fattade inte riktigt vinken.  Efter att hon tjatat så gick jag skitt arg ut o kolla va hon ville så står hon där med en roooos hihi så gullig, jag fick världens skuldkänslor o sprang o krama henne och sa hur mycket jag älskar henne hihi. Fast sova vidare kunde jag inte, väck mig en gång så väcker du mig föralltid haha, så nu ska jag snart skicka ett sms till henne och till pappa också :)

Hoppas alla får en fortsatt trevlig alla hjärtans dag :) Alexandra
Mi amor eterno ! ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?