Äntligen måndag!

2007-02-12, 15:47:03 / Kategori:

Nu har veckan börjat och de känns helskönt för nu är min paus från gymmet över ;D så nu ska jag äntligen gå till gymmet ennu en vecka hihi.. har gymmat i mer än 1 månad nu tror jag.. :) älskar deeeeee.. Så nu e de bara sova och gymma som gäller :) Sitter och ska alldeles börja fixa mina naglar till skön musik och sen gymmet vid 6 tiden. Kommer hem vid halv 10 tiden... när jag kommit hem ska mamma färga mitt hår nu blir de mörkt igen, orkar inte ha de ljus brunt mer måste färga om de på grund av utväxten och de sliter bara på håret så bättre att färga de mörkt och slippa såna bekymmer :) Så nu blir de mörkt igen precis som på gamla tider hihi... jaja ska sluta tjata om min hår färg nu haha... 

Igår hade jag besök en liten stund på dagen av min fru från stenungsund och några kompisar. Fan va jag saknat dig älsklingen! Jätte glad att allting fixade sig mellan dig och din pojkvän hihi :) Hoppas du tyckte om min dans haha sån teater dans till harmonisk musik (typ balettdans), värsta skoj haha!

Och snart är de alla hjärtans daaag :) då har Top Model premiär me den vackra jeveln Tyra Banks, älskar henne :) (jävla hoe) hahahaha skoja bara, hon är faktiskt en av mina idoler hihi.. Hon och Beyonce knowles, AVGUDA henne! Kan sitta i timmar och hela dagar ibland och bara kolla på videos på henne på youtube haha, jag vet jag har inget liv men ni måste lyssna på hennes sång röst, man får ju panik!

Nu har jag tjatat för mycket, så ska gå och fixa mina naglar så dom blir fina hihi
ha de så bra! Alexandra ©

If he is not the someone else is !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?