Första söndan i februari månad

2007-02-04, 19:28:11 / Kategori:

de är första söndagen i den underbara månaden februari och ändå har jag lika tråkigt som precis alla andra söndagar... sitter bara här framför datan i mjukisbyxor och lyssnar på musik.. har haft en ganska skön dag vaknade inte av att mamma bankar i väggar o kastruller o lyssnar på musik... städat mitt rum som såg ut som efter andra världskriget kläder och skor överallt efter helgen som varit hehe.

Mamma lagade världs go mat idag kyckling med ris såklart haha, hade hur skoj som helst med mamma och pappa idag när vi åt vi prata om allt mellan himmel och jord o skrattade oss igenom middan :) Efter maten ut med vovven en bra stund me ipoden och bara låta benen gå till musiken utan att tänka på något alls.. såå skönt.. inga bekymmer inget att tänka på ingenting som tynger mig... längesen livet va så skönt faktiskt.. and it took me a long time to get here måste jag seja...

så nu kom jag hem för en liten stund sen efter min promenad och sitter här nu bara tar de lungt äter choklad och dricker cola hihi.. ska alldeles strax lägga mig och läsa en tidning eller kolla på tv eller nån film, va som helst utom att sitta vid datan hehe...


Martina, jag saknar dig! <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?