Fredagen är slut redan..

2007-02-10, 00:33:34 / Kategori:

ÄNTLIGEN har vi fått fredag och de betyder att vi har fått lov nuuu :)
Åkte hem till frugan alex och så lagade vi mat o satt och åt o skrattade i flera timmar hahaha, fan va skoj man har med henne asså.. älskar dig harry... sen gick vi upp o skulle kolla på en film, så satte vi på filmen så märker jag att harry håller på o somnar så jag läger mig värsta bekvämt och somnar snabbt innan hon hinner somnat haha, så sover vi till halv 12 ungefär så ligger vi och gap skrattar åt INGENTING.. sånna mesar e vi haha.. sen åker jag hemmåt och städar mitt rum :) Nu är jag klar och ska alldeles snart gå och lägga mig och kolla på en film :)

Missade första lektionen idag som e engelska, inte bra...men fick reda på att jag har omdöme VG i de om jag fortsätter som jag gjort fast förbättrar mina sena ankomster... Efter det så blev min idrott inställd och efter idrotten skulle jag ha hål timma i 3 timmar, så de blev 4 timmars rast idag... så jag och alex åkte till mc donalds och åt äppelpaj glass och drack fanta haha.. Fick även reda på mitt omdöme i Svenska. 6 styckna i hela klassen blev Godkända (eller högre), resten fick IG haha, jag fick G+ men läraren sa att jag kunde klara av att få VG till slutet av terminen om jag fortsätter som nu och får bra poäng på proven :) Samhällen kommer jag också möjligtvis få VG om jag gör ett prov som jag missat att göra, sa min lärare.. och i Natur/Kemi B blir det VG också, de blev ett bra slut innan ett lov och de lönade sig att bättra mig hihii.. Nu måste jag bara se till att åtminstonde få G i matte av min lärare hur de nu ska gå till vet jag fan inte eftersom hon hatar mig så mycket.. men får se till att klara de... gotta do it :)

Börjar bli skit trött nu igen, och är fortfarande sjuk dubbelt så sjuk än igår.. blir bara värre för varje dag haha.. men men, ny dag imon nya minnen nya ansikten man måste prata me haha

sov sött alla sötisar! Alexandra

If he is not then someone else is !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?