HAHAHAHAHAHAHA

2007-02-21, 20:19:36 / Kategori:


Prata nyss me frugan i tel så snacka vi i headset så börja jag spela in. FAN att man inte kan lägga in ljudklipp här annars hade jag officially lagt ut den och skämt ut alex föralltid hahahaha!!!!!
Kan inte sluta skratta hahaha guddd...

- alle fan va dålit de hörs när du har i headset...hörs som om du e på 20 meters avstånd..
- vaaa, ojj men de bara för jag inte vet vart micken ligger..
- ahaaa..
- här kanske...(jag tar i från hjärtat)HAAAAAAALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÖR DUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
- AJJJJJJJJJJJJJJJJJJ jaa jag hörrrrrr aaauu faaan alle idiot!! tack jag blev nyss hörselskadad....
- Aa oj , där va den visst! (helt belåten hahahahahahahahahhaa)

Alleee varför piper deee såååå från din telefoon ohhhhh..
Ahaa oj dåå... KLICK HAHAHAHAHA

fan va skoj jag har de hahahaha, sämst humor men men
har inte varit på gymmet idag, och missade mitt hemspråk OCH inte nog me de så stog jag nästan 45 minuter i mölndal o vänta på min spårvagn eller buss, ingen av dom kommer så kommer de 4 spårvagnar samtidigt in.. så går jag mot spårvagnen så precis när jag tryckte på knappen så åkte den.. fast de kom en spårvagn direkt efter den hööhöö..  så jag orkade inte åka till mitt hemspråk efter det så jag gick hem istället och pluggade huhuuu.. Ska gå och gymma med frugan Alex de e gratis fram till den 28e så hon ska gå med mig hihi, och så ska martina också gå med mig för hon har gratis kuponger hööhöö, i alla fall min dag va inte den bästa ... kollade på prison break idag också fan va bra de är ni som inte sett dom kommer DÖÖÖÖÖ dö dö... har lust att bara skriva ner ALLT som händer... hehe hmmm..

Ska nog gå nuu ha de så bra, Alexandra
If he is not then someone else is !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?