hannibal RISING

2007-02-25, 03:55:54 / Kategori:


Va på bio idag kollade på Hannibal rising - fan va braa den va fast den va skit lång, men de va verkligen en bra film.. gick me frugan o två kompisar jag och frugan satt och skratta en scen GAP skratta, så va de en kvinna som blev hur arg som helst och bad mig hålla käften eller gå utt och skratta. Fan va folk ska va på dåligt humör nu för tiden.. de va faktiskt en rolig scen och då menar jag rolig..

fruganhitta alexFrugan harry o jag

Efter filmen gick vi och åt och tog tåget hemmåt sen. Harryboy stog med mig tills min spårvagn kom så åkte jag hemmåt och satte mig o lyssna på skön musik hihi... Bästa dagen idag helskön :) Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men bara vara hemma och ta de lungt plugga matte har jag bestämt mig för att göra lite iallafall.. kanske ska ta och besöka alex efter att hon jobbat klart göra henne lite glad med godis och dricka mohaha..

Har lyssnat hela dagen på Like You låten (ciara) jag dör för hennes röst verkligen så himlans fint sjunger hon.. och hon är så vacker så man dör när man ser hennes videor...

ciara vackra människa

[Omarion - Ice box]




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?