heeehe tröökigt...

2007-02-17, 03:41:29 / Kategori:

Klockan är snart halv 4 på natten och det är FREDAG (Lördag)
Catherine har anländit idag haha, vi va i stan en stund på dagen.. jag skulle ha varit i centralen klockan kvart i 1 för att hämta upp catherine och juline. Så vaknar jag först halv 9 för att min hund drar av mig täcket och skuttar omkring o leker i min säng och tror att hon är roligast i världen. Kunde inte somna om förräns vid 10 tiden eftersom att hon tvingar mig att leka med henne annars så ligger hon och biter på min hand tills jag rör på den o kittlar henne eller leker med henne. När jag lyckades somna om så vaknar jag inte förräns klockan 1 av att min hemtelefon ringer, catherines föräldrar! OH NO hahaha mord på gång.. så jag sprang borsta tänderna o tog på mig kläder jacka skor o sprang hemmifrån. Dushade igår natt vid halv 2 nån gång så mitt hår kan ni tänka er hur de såg ut haha stog rakt upp hjäääääälp haha. Såg ut som jag hade lagt in fingrarna i världens största el uttag. Tog spårvagnen till centralen och på 30 minuter var jag där så mötte jag stackarna som suttit där nästan en timma på mig... men men haha, fint folk kommer alltid sent! Dom överlevde iallafall ööhööhö tack för de... sen gick vi runt i stan lite o jag testade kanske en miljon olika skor. världens finaste skor ohh så fina så jag dör... catherines kompis köpte löshår och sen mötte hon sina andra kompisar så åkte jag och catherine hemmåt eftersom vi va så hungriga så jag lagade världens godaste mat till hela familjen. Sen satt vi bara o tjata jag o frugan om livet haha, va e de för depresioner!!!!!!! På kvällen så åkte vi med janko bishe o rawaz o rökte vattenpipa i Mölndal. (äntligen öppet igen?) underbar dag helskön...

Nu ligger frugan och sover i MIN sköna säng, ska snart hoppa på hennes rygg så hon tappar andan. Så gjorde min kusin en gång på mig de kommer jag aldri glömma. Ja bad henne att ge mig en skön massage men klumpig som hon då e så sprang hon likt en noshörning o kasta sig på min rygg med hela sin tyngd och hon väger inte lite vill jag passa på att informera er! Jag tappade andan i kanske 1 minut........ uuuuuuuhhhh jag dog nästan den dagen.. men tack Jey för att du klämde luften ur mig, kanske därifrån som jag blev som jag blev? Ena ryggkotan ligger på den andra o den andra ligger på vänster sida..

Imorgon ska jag och frugan vakna tidigt och gå raka vägen till kines affären (krokslätts livs) och köpa nutella som hon envisas med att gå och köpa imorgon. Hon vill tydligen äta de med bröd, hur normalt de kan vara vet jag inte känner bara 2 personer hittils som tycker att de är gott... men de inte bra för mig, jag e ju athletic ale, gymmar för fullt HAHAHA så jag tror inte jag ska testa.

[ Ciara feat RKelly - Promise (remix) ] älska!
I just wanna be with u... Im lookin for somebody i can call boo, lookin for the only one that i could give my all to. Tell me that its you, tell me if its you?

Soooov sööööött mina små nattugglor! Alexandra

If he is not then someone else is !




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?