Jobba, plugga, gymma va mer????

2007-02-23, 23:18:58 / Kategori:
FAN va stressad jag har blivit på sista tiden massa plugg hela tiden satt till 3 igår och plugga och nu när äntligen de är fredag så sitter man och funderar ut vilka dagar och tider man ska plugga matte på helgen. Tänkte fan va skönt de ska bli o komma hem o bara äta mat och lägga sig o sova hela natten lång.. men nej nej då skickar min chef sms och frågar om jag kan komma o jobba ' leveransen va sen så det är katastrof i butiken ' osv.. såklart jag åkte dit, kom till jobbet halv 4 gick från jobbet halv 10.

NU vill jag bara gå och lägga mig i mina sköna säng o kolla på nån skön film och somna och hoppas på att inte NÅN väcker mig tidigt imorgon. (martina typ, eller harry kanske) Men de va en ganska rolig dag på jobbet massa trevligt folk som inte verkar ha några vänner o prata med så blev jag deras offer som vanligt, haha.

En kvinna kommer inspringandes i netto helt röd i ansiktet tårögd helt rufsig i håret, såg ut som hon kom direkt från trojanska kriget.....

- VART HAR NI BARN NAPPAR???
- Längst ner finns alla barn artiklar som vi har men jag e osäker på om vi har nappar faktiskt.
- DE FANNS INGA!!!!!! VART HAR NI BLÖJOR DÅ!!!!!! '
- På samma ställe, fast jag är säker på att de finns blöjor där. 
-  de finns en affär bredvid här va????? 
 - Aaa, de finns en willys tror jag.
 - TROR du att dom har barn nappar där?! ASSÅ MITT BARN TAR LIVET AV MIG!!!!!!!!!!!!

De kallar jag verkligen desperite house wife =| KVINNA varför gör du de så svårt för dig själv, släng unge jäveln i sop tunnan istället, eller köp en bur o lås in fanskapet för guds skull!!!!

Sen kommer de en kines och frågar mig "wat ju mean wit "PÄNT" ?" och visar upp kvittot där de står att panten är 3 kr. - its the bottle, when you return it bla bla bla bla. Kinesen får ett leende på läpparna och springer glatt tillbaks till sina 20 kines kompisar och berättar om fenomenet. Alla skriker samtidigt WAAAAAAAAAAAAAAAAW och börjar skrika o hoppa omkring, har fan aldrig sett nåt liknande förut, hela netto blev knäpp tyst och alla bara kollade på kineserna som va helt över lyckliga över att pant existerar hahaha......

Och NU ska jag lägga mig, ha de så bra allihopa pussar, Alexandra
A million words couldnt say just how i feel, a millions years from now you know i be loving you still!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?