Lördag =)

2007-02-24, 15:08:59 / Kategori:

Vaknade helt utvilad idag, så skönt... somnade igår efter att jag pratat me frugan nåra timmar somnade i telefonen och stackarn låg och hosta och hennes feber blev bara högre o högre.. =(

vänskap

Idag e de lördag, hur skojigt som helst.. ska kanske på bio idag och då ska jag bjuda frugan =D hoppas jag annars så blir de nog bara att jag hyr nån bra film och tittar påå hemma.. älskar helgerna så mycke.. bara va hemma och vila ut o ta de lungt så mycke som möjligt.. 

Drömde världens fulaste dröm omringad av falskhet och jag e alltid lika sur på dom personerna jag har drömt om efter att jag vaknat haha... men i alla fall nu ska jag gå och städa mitt rum och ringa harryboy (alex till er som inte fattat de)

vänskap


Hoppas ni får en bra dag :) Alexandra

[Ciara
feat Bowow - Like you]
Hetast just nu; CIARA!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?