Måndag natt och inte trött ännu

2007-02-04, 20:36:24 / Kategori:

Måndag. Klockan är nu 01.05 och jag är fortfarande vaken och helt pigg. Har både haft en lång skoldag idag, OCH jobbat som ett as direkt efter skolan till 9 på kvällen. Här även hunnit pluggat lite på svenska provet som väntas komma denna veckan.. hoppas verkligen jag klarar det!!! Har lyckats få ett bra omdöme från svenska läraren som för övrigt hatar alla invandrare i klassen förutom mig och alexandra (SANT) Har bara fått VG betyg på alla mina inlämningar eller redovisningar hittils, och de är jag stolt över! haha..

En lärare som däremot hatar mig hel hjärtat de är fan margareta, matte läraren.. kan inte förstå vad jag har gjort för att hon ska avsky mig som hon gör, men hon vägrar helt enkelt ge mig bra betyg. Ok, matte är min absolut svagaste och värsta sida, men jag försöker i alla fall, vilket hon inte alls uppmärksammar! Kom för sent 2 minuter till hennes lektioner och du bli inte insläppt förrän 30 minuter efter att lektionen börjat, INTE nog me de, du får frånvaro HELA lektionen också...

Efter denna veckan är de lov tacka gud för det! :) Ska bli skönt att sova varje morgon utan att ha nåt att vakna till 7 på morgonen haha.. ska verkligen se till att både plugga och gymma riktigt hårt. Jobba också självklart... missade gymmet idag pga. jobbet så då blir de dubbelt upp imorgon! För er som inte vet, så gymmar alle nu för tiden VARJE dag, fast helger blir hennes andnings pauser hahaha...

Nu är klockan 01.15, fan va långsamt tiden går.. menmen, funderar på att gå o lägga mig och läsa en bok eller kolla på någon mysig film. Såg The Breakup häromdan, härlig film måste jag säga. Men efter att ha läst i nån skvaller tidning att Jennifer Anistons kille (han som är hennes pojkvän i The Breakup är/var hennes pojkvän efter filmen också till er som inte vet) var otrogen mot henne ett flertal gånger och att hon va helt krossad, så gillar jag absolut inte att se dom två som ett par. Tack och lov att de tog slut mellan dom. Jag tror att Jennifer fortfarande är kär i Brad Pitt. Och jag tror inte att Brad Pitt är kär i Angelina Jolie även fast hon är så jävla vacker... kan bara tänka mig hur söta deras barn kommer bli när dom växer upp! Moahaha.. ÄLSKA BARN! va inte sån barn hatare som alex, hon kokar så fort hon hör en barn röst haha..

Nu är klockan 01.20 och jag SKA gå och lägga mig i min bomb säng, tro de eller ej men de finns ingen skönare säng än min :)
vänskap ÄLSKA DOM! ♥

Från och med denna dag kan ni läsa min blogg varje dag.

Sov sött , Alexandra ©
och glöm inte! If he is not then someone else is!
hihihi




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?