ööööö dööööödaaaaaa mig

2007-02-21, 00:05:17 / Kategori:

är så trött att jag kommer somna vilken sekund som helst, somnade ganska tidigt igår men fortfarande dubbelt så trött än jag va igår. Ohhhh.. va i gymet idag gjorde inte ett skitttt bara gick runt o runt.. orkar inte åka till kållered längre har tappat lusten totalt så jag börjar gymma imorgon i almedal. Somnar i bussen påväg dit så kommer jag dit helt död och de inte alls bra.. orkar inte mera ush.. så jag ska börja nu i almedal som förr haha, helt själv men aja lika bra ändå. Har en bok som jag ska läsa ut idag på engelska och så ska jag skriva en kort recension på engelska om den, inte så svårt så jag ska ta och göra de alldeles strax :) Ska se om jag hinner plugga lite matte också ska ha matteprov om några veckor så måste börja plugga snart tror jag och inte va så dum som dom andra gångerna då jag sitter som en korv o pluggar några dagar innan helt uppstressad.

Har sätt frugans nya lägenhet vi va där igår hela håltimman och bara tjata o skratta kolla på tv, hur skönt som helst... hur fiiiiin lägenhet som helst, jag dog när jag såg den! Trodde de skulle va värsta rostiga lägenheten den e verkligen topp fin. vi tog vägen förbi idag efter skolan o hämta pengar så gick vi till cafe skåne för frugan skulle köpa en macka. Vi åt ingenting på hela dagen HUR äcklig mat som helst i skolan, kokt fisk med ägg, vem fan i hela fridens namn får för sig o lägga nåt sånt på tungan? varsågod här får du en kokt fisk och inte nog me de! vi ger dig ett ägg utan extra kostnad , ät de e verkligen gott! mhmm skulle verkligen inte tro de... iaf, gick vi till cafe skåne o sen åkte vi hem till mig en stund satt här o tjata lite sen åkte vi, jag till gymmet och frugan hem (HOPPAS JAG VERKLIGEN!!!!) Efter gymmet tog jag 9 bussen och passa på att bestämma dejt med frugan MARTINA. ohh i missed u wifey. Vi fick oss allt en go stund haaha kolla på despirete housewifes, hetast just nu; EVA LONGORIA!

Iallafall, sen åkte jag hemmåt efter ett tag och när jag kommer hem möts jag av ingen mer än min tredje fru JEY, ohhh kan du inte låta mig vara ifred ens på min fritid? De räcker inte med att du terroriserar mig i skolan och skakar om min förmiddag VA VA VA?! Du måste självklart komma hela vägen hem till mig och trackassera mig på hemmaplan? Hon sitter i MIN säng och trackaserar mig för alla möjliga saker, alltid nåt vaaa? Jag vet att du inte kan leva med att du delar mitt hjärta med 5 andra frugor, men sånt e livet du behöver väl inte tracka mig för de ditt ägghuvve ;(

Ska läsa min bok nu, ha de braa! ( Kärlek till frugorna ) Alexandra
förra sommaren i skara sommarland hihisaaaahtvänskapvänskap

If he is not then someone else is !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?