sjuk fan fan fan

2007-02-07, 21:54:02 / Kategori:

Ibland så undrar jag verkligen hur fan min kropp lyckas bli sjuk VARJE gång innan de är lov.. samma sak på jullovet 2 dagar innan så blir jag sjuk. Samma sak på sommarlovet samma sak varje lov, och jag överdriver inte. Har skit ont i halsen och snuvar som bara den...

Kom precis hem från gymmet, fan va tufft de va idag. Kastri snäll som han är hjälpte mig att träna han döda mig verkligen fattar inte att jag orkade haha! Känner redan som att mina ben kommer ramla ihop när som helst. Tränade mest benen rumpan och magen idag...
De bästa som finns efter en dag på gymmet är verkligen att komma hem ny dushad sätta sig en stund vid datan stänga av den o gå och lägga sig o kolla på tv tills man somnar. Äta ett äpple eller två också haha.. har blivit helt galen i frukt! mmmm.. me like..

Så nu sitter jag här och hostar på som ett sjukt djur och ska alldeles snart krypa ner i sängen och somnar direkt, kan jag lova. No time to see Sex and the City idag tror jag. Tänker inte ens lägga ner energi åt att inte somna för de kommer aldrig hända ändå haha. Nästa fredag ska då min fru alexandra flytta ner från balltorp till mölndals centrum, och hon blir granne med Shvan! Haha, ska hjälpa till att packa ihop hela sitt rum och hjälpa henne när hon inviger sin nya lägenhet med sin mamma! Fan va skoj de ska bli och lyckost dig som kommer ha nära till skolan varje dag. Nära till allt, faan fan fan! Jag vill me flytta till, fast inte till centrum skulle helst av allt vilja flytta från denna skiten som jag bor i... men men blir fast här åtminstonde 2 år till :)

vänskap Älskar dig Harry! ♥



ha de så bra dröm sött alla nattugglor, Alexandra
If he is not then someone else is!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?