söndag natt

2007-02-19, 02:00:33 / Kategori:


Nu är de söndag och klockan är snart 2. Har skola imorgon, äntligen måste jag säga faktiskt .. har saknat lite till skolan. Ska börja igen hårt med träningen har slarvat som fan detta lovet.. intoh broh.. de bäst a som finns är att komma hem från skolan va hemma en stund och sen åka iväg o gymma på kvällen, HELA veckorna långa. Helgerna e mina pauser hihi..  ska börja basta också halvtimma om dagen som jag brukade göra innan när jag gymma i almedal. Fan va tiden går snabbt.. har redan gymmat i mer än 1 månad tror jag. shit asså.. =) Snart e sommaren här huuhuu... Idag har jag inte gjort så mycke alls precis som alla vanliga söndagar så e de den tråkigaste segaste dagen på veckan.. vart hemma bara tatt de lungt fixat allt som behöver va klart tills imorgon. Denna helgen har varit hur skön som helst, hela lovet har varit hur härligt som helst bara tagit de lungt gymmat litegrann vart med frugorna me familjen o tagit de lungt.. igår va jag på bio, night at the museum :) Hur bra som helst!!!! Skrattade ihjäl oss jag jey o cath haha vi dog på bion. Ni som inte sätt den borde verkligen se den haha, hur bra som helst...  handlar om en kille (ben stiller) han ska bli vakt på ett musem så på natten så vaknar alla statyer och djuren o alla till liv neanderthalare sjömän allt möjligt, så måste han få reda och ordning på allting osv. sen så gör han sin son besviken hela tiden så tar han me han för att han ska se när allt blir till liv så blir de inte till liv bara för en platta saknas från egyptien. Så hans son hittar den sen så vrider han på en sak så allt vaknar till liv så ser han allting sen så tar några ex vaktmästare plattan o springer därifrån så gör dom en plan för att få tillbaks den för annars så vaknar aldrig mer muset till liv , till slut så e de team work alla djuren o människorna hjälps åt så får dom tillbaks den så vaknar den till liv varje dag igen :D sen tar filmen slut...

Har dushat, torkat håret och plattat de och nu håller jag på o fixar naglarna och ska alldeles snart börja fixa ögonbrynen haha, håller på o låta växa ut så jag kan göra en ny form eller tjockare hihi de börjar bli braa :) Sitter och väntar på att frugan martina ska komma hem hon smög iväg till segan en stund så va tvungen o avbryta samtalet haha, vi två har ett gullit förhållande vi är tillsammans genom telefonen, pratar varje natt i flera timmar om allt möjligt tills båda blir så trötta att vi inte orkar prata mer. Så nu väntar jag på att hon ska komma hem igen så vi kan prata lite till medans jag fixar mig :)

Om nån har några invädningar till att domma två inte bör gifta sig, tala nu eller tig föralltid!
vänskap FRUGAN OCH JAG


Ni andra får ha de så bra, för jag ska inte sova än på länge...

[ 2pac&Elissa - Ahla donia Remix featuring tupac ] Älska den..

Dröm me änglarna...
If he is not then someone else is !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?