Tassskkigt läge

2007-02-13, 15:05:26 / Kategori:


En av dom äckligaste sakerna som hänt mig hände igår när jag va ute med kira... eller va ska jag säga, jag börjar om från början istället... Jag va i hallen o lekte med kira kasta bollen ått henne. Helt plötsligt står jag i skogen och leker med henne... bara stog där och kasta bollen till henne men jag hade totalt glömt hur jag kom dit, fick VÄRLDENS black out... vet inte ens hur länge jag kan vart ute me hunden vet inte hur jag kom dit vet inte om jag låste dörren eller någonting... så jag går hem helt förvirrad o när jag kommer hem så va dörren låst så jag tänkte ' kanske nån hemma då när jag gick ' men de va ingen hemma och inga nycklar hade jag heller, så jag gick tillbaks för att leta efter dom men eftersom jag inte visste vilken väg jag hade gått dit, bara vilken väg jag gått tillbaka, så kunde jag inte hitta dom... kom inte ihåg ett skit.. så jag ringde mamma så kom mamma och så gav hon mig nycklar så jag kunde gå hem så gick hon o leta efter nycklarna hon hitta dom på 1 sekund... Efter allt så kommer jag fortfarande inte ihåg ett skit förutom de jag berättat att jag va i hallen först o lekte de minns jag och sen att jag stog i skogen o kasta en boll till kira de minns jag också..och hur jag gick hemmåt osv... faaan va äckligt de va, ush!

Laddade ner Step Up igår för en pippi fågel sa att den skulle va bra, så vid 1 tiden när jag skulle titta på den så vände jag skärmen o la mig i sängen värsta skönt me dricka o godis hel mysigt, så SOMNAR jag... så typiskt mig, men men... ska titta på den ikväll istället :) Detta lovet har verkligen varit skönt.. har vilat ut mig 100% så nu är jag redo för att fortsätta kämpa terminen ut för att få bra betyg haha...

Nu ska jag gå och packa sen ska jag flyga till gymmet, puss! Alexandra ♥

If he is not then someone else is!

D.d

du kanske fick en panikattack



2007-02-16, 02:22:11 URL: http://mittochdittliv.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?