tråkigt tråkigt TRÅKIGT..

2007-02-11, 00:06:05 / Kategori:


Sitter här hemma och halvt tittar på 8 mile på kanal 5. Hatar eminem mest av allt, stör mig på hans röst och har alltid gjort.. han har gjort FÅ låtar som jag gillar.. typ en eller två.. When im gone är nog den enda låten som jag gillar som han gjort. :) I alla fall, är fortfarande sjuk och de blir fan inte bättre asså... Fick lite feber förut men sen gick jag ut så blev de bättre, nu börjar febern komma igen.. kill me softly...

Har kollat på film hos mig med nåra kompisar idag :) fast de blev inte så mycket film de blev mest skratt och prat om allt möjligt haha.. sen gick dom och jag blev ensam kvar haha, ska gå och lägga mig snart mår verkligen skit... längtar bara tills jag blir frisk.. eller längtar till sommaren ennu mer fiifan slippa denna kylan minus 10000000 grader känns de som, kan inte ens gå ut utan 5 tröjor vantar mössa jacka allt möjligt haha.. denna sommaren blir de bulgarien sunny beach en vecka me älsklingarna om gud vill hihi..


Snart ska vi alla åka till Danmark me stena line åka dit och va en natt på hotell och sen åka hem igen dagen efter på kvällen, fatta roligt!!!!! Läääängtaaaaar.. och nu i mars åker vi alla till sunne på frilufsdagen alla vi har redan bokat in oss, vi ska åka i värsta skööna bussen oooooo så jävla skoj! Spola fram tiden snälla :)

Drömde om dig inatt - att vi va i fjällen i en stuga uppe i bergen bara du och jag, världens finaste utsikt, världens mysigaste med terrass utöver bergen vi kolla på sol uppgången men jag kunde inte sluta titta på dina fina ögon o känna hur mitt hjärta saknat efter den lyckan som jag kände när jag kolla på våra händer som höll hårt i varandra.. bilden att jag låg i din famn framför solen som gick ner kommer aldrig glömmas :) även om de bara va en dröm... i mitt hjärta va de ingen dröm, i mitt hjärta är de allt för mig... en kärlekshistoria som borde varit riktig, en kärleks historia en gång såå verklig och de va inatt.. (L)

sommaren!!!! 

Ha de så bra du som har så tråkigt och läser detta, sov sött och dröm me änglarna :)

If he is not then someone else is!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?