Trööööött...

2007-02-17, 16:06:17 / Kategori:

Fan va trött jag är just nuu..känns som jag ska somna vilken stund som helst. Somnade halv 7 igår.. Catherine som låg o sov stackarn, jag väckte henne vid halv 5 tiden så låg vi uppe o snackade om livet i nån timma eller två, sen hade vi så tråkigt så vi satte oss o spelade kortspel på min data. Fanns ingenting o göra, inget internet ingenting... så vi spelade Harpan på datan, TOTALT VÄRDELÖS!!!!! haha... Sen så la vi oss och tjatade lite mer, jag gjorde några rim som sög fan att jag inte minns dom haha.. så låg vi och pratade om bra och dåliga sidor med oss själva. Till slut somna vi me tv shop på tvn och helt döda e vi nu några timmar senare. Mamma väckte oss med pannkakor hihi fast jag sa till henne igår natt att jag aldrig mer skulle prata med henne mer och aldrig mer skulle förlåta henne (hon drog ut internet sladden, OFÖRLÅTLIGT) Taskigt läge men jag kunde inte motstå hennes pannkakor.

       Sommaren 06 - Skara <3                   Nyår 2005-2006 <3         Oförglömlig dag 2005 (haha)
    förra sommaren i skara sommarland hihiförra nyåretJag och catherine nästan 2 år gammal bild! SAAAAAHT

Nu ska jag gå och lägga mig och sova en stund, catherine tar över datan nu...
När jag vaknat så ska vi fixa oss och sen på kvällen ska vi gå på bio :) Hannibal rising huuhuhu!
Efter bion ska vi äta hihiiiiiii, ha de så bra, Alexandra!

nästan 2 år gammal hihi såå söta

If he is not then someone else is !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?