Min sista dag i sommarskola närmar sig!

2007-07-05, 14:44:00 / Kategori:

NU är de äntligen torsdag och jag sitter och väntar på att klockan skall bli 3 så jag kan åka till min skola för att träffa min handledare och ha mitt handledarmöte med honom. Denna dagen tillbringar jag mesta tiden på att plugga intensivt med sannes hjälp och även med Idas hjälp. Jag SKA få godkänt va jag än gör.. imorgon är sista dagen äntligen, och de enda som behövs göras då är att gå och göra mina prov och få godkänt på dom. Matten är fortfarande så sjukt osäker på om jag klarar det, men samhällen är jag raka motsatsen 100% säker på att jag kommer få VG :) Är skit nöjd över mitt samhälls betyg eftersom jag gick ut med IG och går in i 2a skolåret med ett VG i samhälls A kursen. Klarar jag inte matten så läser jag den hela 2a året, men om gud vill så kan jag faktiskt börja med matte B redan nu till hösten.

Har vart dom senaste dagarna med mina älskade frugor martina alexandra och andrea sanne ida o compani. Har inte haft så roligt på ett bra tag som jag haft me dom nu :) Ni får mig att bli glad hur sur jag än kan vara så kan ni får mig att skratta. Martina och Alexandra, ni är dom som kan få mig att inte gå runt o bekymra mig eller va ledsen över skit som händer! 

image79image80

Nu ska jag börja göra mig lite i ordning och pallra mig iväg till skolan :)
ha de super, Alexandra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?