Natt tråkigt

2007-07-14, 03:51:14 / Kategori:

Japp, en sömnlös natt efter ännu en rad sömnlösa nätter. Klockan är halv 4 på natten och inte ens lite sömnig är jag, men får väl hoppas att jag blir det snart. Har varit i örgryte på nån fest idag med chompisarna. Trevlit trevlit! Träffade massa gamla klasskamrater som jag inte träffat på hundra år känns de som, underbart att träffa dom idag! Annars så har jag inte så mycke att berätta, vaknade upp med en hemsk feber och ont i kroppen, skulle upp 8 och jobba men de blev inte alls av me tanke på att jag blivit sjuk. Mådde riktigt dåligt under hela dagen fram tills de att martina kom och hälsade på! Även kusin vitamin, så jag kom defenetivt på bättre tankar än att sitta och föreställa mig hur ont jag faktiskt har. Så efter ett tag och lite tjat från deras sida gick jag med på att gå på festen.

Nu är jag hemma och jag känner hur febern börjar komma tillbaks sakta men säkert(?) Och ja, ska röra mig mot köket för att skära en citron och dricka upp saften *Suuuurrrrt* men va ska man göra, måste jag så måste jag! Ska även stoppa i mig en panodil tablett fastän jag hatar att svälja tabletter mest av allt i världen. Men som sagt måste jag så måste jag! Vill inte sitta en sekund av mitt "sommar"lov inne och tycka synd om mig själv för att inte mitt immunförsvar är stabilt just nu!

FINT väder idag kom jag på nu när jag nämde sommarlovet. Tack för det, en dag enda sen lovet började i stort sätt som de är OKEJ väder. Bara regn regn och ännu mer regn, ush! Började frukta de värsta - att mölndalsån skulle svämma över ännu en gång moahaha. Antingen ska de bli översvämning i hela landet, eller så ska de inte regna alls, regn som inte ger katastrofala konsekvenser är helt onödiga!!!!!!!!
Ni får ursäkta mitt utbrott, ville bara markera vad jag tycker så ni är helt medvetna om de och kanske till och med kan hålla med mig vissa av er, nej jag är inte psyko tänk efter riktit noga så ska ni nog förstå mig(?)


NU så, som sagt ska jag röra mig mot köket och äta nåra citroner o tabletter för att sedan röra mig mot min sköna säng och slå på TV:n och helt enkelt hoppas på att något bra dyker upp. Imorgon börjar en ny plågsam dag känner jag på mig, men om jag mår bättre så blir mitt öde imorgon att följa med martina och vänner till frölunda för att titta på Bezhad och KOMPANIs fotbollsmatch *gäsp* Sedan får jag se vad som händer. Om jag dessvärre skulle må dålit när jag vaknar upp så blir de nog ett och annat sjukhusbesök för min del och tjockt recept med pencilin skulle absolut inte skada vill jag lova...

Vet inte om du läser detta, men förr eller senare lär du göra de och då vill jag bara att du ska veta att jag saknar dig nåt så otroligt mycke, och jag tänker på dig mer än så. Varje sekund, varje dag, varje stund av mitt liv finns du i mina tankar, Jag älskar dig min nallebjörn, min ängel, dlakam.
image81



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?