vissa dagar bättre än andra

2007-07-28, 02:31:40 / Kategori:

Sitter här nu klockan 10 i 2 på natten och möglar framför datan. Pratade nyss i telefon me min ängel jennifer och hennes sana sana culito de rana haha, ni vet va jag menar!

Ångra aldrig de saker du gjort, ångra de saker du aldrig gjorde- de har jag hört från många nu, men hur kan man säga att man aldrig ska ångra de saker man gjorde? Då lär du dig ju aldrig av dom misstagen som du gjort i ditt liv och vad är bättre att lära sig av om inte just sina misstag? Säger alltid att jag lär mig av mina misstag men de lyckas alltid komma fler misstag som jag illa tvunget måste lära mig av lika mycke. Ibland undrar jag om hela livet går ut på att göra misstag för att sen lära dig av dom, men när har man användning av att lära sig av sina misstag om man ändå gör flera längre fram? Och när fan ska dom ta slut...

Med den gamla vetskapen om att allt brukar ha sitt slut, så tar jag upp spåret där jag lämnade de och börjar tro på de ännu en gång. Såg på de hela från ett helt annat perspektiv ett tag, men denna dagen lärde jag mig de som jag höll på att glömma av, Allt som har sin början brukar ha sitt slut... blev blind av kärleken ett tag, men nu kan jag se igen...

ska gå och prata me den visaste personen som finns i världen i mitt liv, min mormor min ängel mitt allt. Henne kan jag alltid gå till i alla väder o dagar... och hon kommer alltid torka tårarna som rinner ner för mina kinder...

Älskar dig Martina Andersson
Älskar dig Alexandra Högberg


dont know how to make it without you, but imma go head and try, it seems you have no faith, no time, and no memories to remember. really dont know how to make it....but in time i will make it...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?