allt som har sin början brukar ha sitt slut

2007-06-25, 01:12:44 / Kategori:


Goda dagar drar förbi, men minnena förblir...
Undrar varje dag hur mitt liv ser ut idag om 10 år, för att inte verka långsökt och helt ärlig, så önskar jag varje dag att få veta vart jag står nu om bara ett år? Nästa sommar, va gör jag? Vilka står vid min sida, och vilka saknas utan att riktigt vara saknade? Jag är så naiv jämt, tror alltid på de bästa och i slutet så är de trots alla underbara tider bara tårar jag har kvar. Är de rädsla för att gå in i de vi kallar vårat öde, eller rädsla för att tro på ödet igen överhuvudtaget? Man brukar säga att en gång är ingen gång, men två gånger är en gång för mycke. Ska de verkligen vara så? En gång är ingen gång? För en gång för mig, va den enda gången som nånsin spelade mig någon roll. Jag trodde på ödet jag trodde att allting som hände runt omkring mig var meningen skulle hända. Att allt jag gjorde och sa, och allt som hände mig, bara följde ödets mönster. Först handlade detta endast om bra saker, men för inte så länge sen va de bara becksvarta tankar som prydde min hjärna. De är på den här delen som min familj och vänner kommer in i bilden. Utan er, har jag faktiskt inte en chans... I vått och torrt, resten vet ni själva.


Jag lägger en blick över klockan som precis slog slaget 1 minut över 1.
01.01, och jag blir direkt påmind om den personen som håller i mitt hjärta i sina händer. Den personen som står utanför kategorin "vänner och familj", den personen som finns i mina tankar vad jag än gör och vem jag än är med. Jag hoppas och önskar att du någon gång förstår min kärlek till dig. De är ditt söta ansikte som jag drömmer om varje natt, och som jag tänker på innan jag somnar. Ditt fina leende som jag bär i mitt hjärta, och i min själ!
För varje dag som går utan dig, går en dag utan att betyda någonting viktigt i mitt liv. Jag har lärt mig att man ska uppskatta livets varje ögonblick som går, men en dag utan dig är ingen dag för mig min ängel...

Den dagen du ger tillbaka mitt hjärta,
Här står jag varje sekund som går, och väntar på dig..
Amor eterno, always and forever..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?