sommar(SKOLA) och sol

2007-06-20, 21:05:04 / Kategori:

Mmmmm, har gått i 4 dagar av mitt sommarlov i sommarskola och slitit mig upp varje morgon för att ta mig till burgårdens utbildnings centrum för att få mina lektioner. Matematik är inte min starkaste sida vill jag medge, men jag jobbar på för fullt och de går faktiskt hur bra som helst. Vissa dagar är jobbigare än andra, men för övrigt så e de faktiskt inte så jobbit som jag hade tänkt mig att de skulle vara. Vid den tiden som jag slutar på dagarna skulle jag bara legat och sovit bort i vilket fall som helst så de lika bra :) Men en  vecka har redan gått i stort sett, så tiden lär gå ganska snabbt. Tiden går snabbt när man har kul sägs de moahaha.

Idag fick jag besök av frugan min som kom och hämta mig sen gick vi till mc donalds och "åt" för alla våra små pengar haha. Vidare till mölndal och jag åkte hem en snabbis för att hämta pengar så gick vi och åt riktig mat istället =) Träffa lite folk och gick runt satte oss i parken och sola o mådde bra hela kvällen. Härligt, härligt...

Hmm, för övrigt så vill jag påpeka de att jag va me i GP på första sidan idag (H) haha. Så alla som har GP hemma kan se mitt ansikte(riktigt ansikte) längst fram och läsa min intervju också! (dock inte på internet)
Gp kom igår till min klass och tog bilder och intervjuade angående sommarskola och hur de är att gå där osv.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=353592

Lediga på fredag, midsommarafton! Inga planer än sålänge bara lite små prat om va som komma skall, men inget säkert riktigt än. Hoppas på att få en härlig och oförglömglig sommarkväll som jag aldrig riktigt lyckats få hittils på midsommarafton. Nu ska jag ta och mysa med kira en liten stund, sen ska jag nog läsa igenom några häften som vi inte ska läsa förräns till nästa måndag, men det är alltid bäst att ligga steget före moaha, det märkte jag veerrkligen idag :)

image77image78
Ha de super, Alexandra!


Martina

jag skanar dig min björn ! (L)



2007-06-21, 03:03:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?