sooommmaaaar

2007-06-11, 23:57:24 / Kategori:

Varit och badat ännu en dag idag med kusin vitamin och lajna. Går inte o göra nåt annat än att bada de är alldeles för varmt för att vara inne eller ute och gå va som helst.. så vi satt där tills 7 tiden och bada o sola hela dagen :) Imorgon tar 3orna på fässbergsgymnasiet studenten så då gäller de att stå där dåå och titta på =) Ska bli skojigt.. efter 3ornas student bär det av till sörgårdsskolans avslutning där jag ska titta på min kära kompanjon martina som har blivit stor flicka (:

Fick hem brev idag från burgården och de va då mitt schema som jag ska ha till sommarskolan. Ska gå i skola varje dag i 2 veckor av mitt sommarlov och värst av allt är att de är matte som jag ska gå.. HEMSKT!

Nu sitter jag här och bara lyssnar på musik, ska röra mig utåt och träffa Ida en liten stund innan jag ska duscha och sen läggdags hade jag tänkt.

06
image76
Ha det super, Alexandra.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?