Bäst dag

2007-03-06, 20:57:58 / Kategori:

Vet inte varför men denna dagen asså.. heeeelsköön! jag och mina kompanjoner, vi har skrattat hela dagen från början till slut. vet inte varför men bäst dag. Gick hem efter skolan och pluggade hos alexandra, vi åt lite och sen på kvällen när vi pluggat klart o kollat på tv snackat o skrattat så ringde vi martina och frågade om hon följde me oss vi skulle äta i portens :) Så mötte vi henne och åt och kollade lite på Dr Phil och lite på Vänner lite blandat inne i portens. Sen gick vi vidare tjocka som vi e och köpte godis och gick och snacka lite tills martinas buss kom. Sen åkte jag också hemmåt och lämnade Harry helt ensam i mölndal.

Min älskade kusin i Spanien satt vid sin mammas msn och hade webcam och ljud konversation me mamma som vanligt så jag satte mig och pratade lite med han. Han har precis lärt sig skriva hihi min älskade ängel... När han blir stor asså den ungen kommer få alla tjejer han pekar på så vacker som han är. I börja när han föddes och var i 2-3 års åldern så trodde alla att han var bög, bara för han klädde sig med prinsess klänningar och dansade omkring på golvet med en liten tiara på huvudet hahaha! Men nu, akta er för han är den sötaste killen som finns!

image30 image31
Min älskling, MIN MAN. Sommaren 04 :)

Ska nog gå och lägga mig och kolla på lite tv nu, är hur trött som helst.. måste läsa ut en engelska bok också och skriva en recension, så de finns ingen tid att sitta inne på msn (eller skriva blogg) .

Ni får ha de jette bra och sova sött, Alexandra :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?