de man inte vet lider man (inte) av.

2007-03-21, 23:35:25 / Kategori:
Du kanske ser på mig och tänker fan va blåst hon är.
Men om sanningen ska fram en gång för alla, så vet jag exakt varenda litet skit du har gjort.
De sägs att de man inte vet lider man inte av, jag vet mycke väl, men lider? De gör jag inte.

" Jag skrattar faran rakt upp i ansiktet - HA HA HA "
citat av Simba min framtida man.

Lita på dina vänner? Att du inte kan de, är ganska tydligt vid de här laget.
Varenda en kommer hugga dig i ryggen förr eller senare. We will see about that.
Keep your friends close, keep your enemies closer.

Och denna kända onda cirkel som följt efter mig i några år nu, vägra släppa taget asså?
Har försökt få den att fatta, att livet går vidare, att jag inte vill ha mer me han o göra!
De är inte roligt längre, jag gjorde slut! Men han gick över gränsen, kan du inte bara fatta?
Självklart har ni inte riktit uppfattat vad jag pratar om, observera första texten. "och denna kända onda cirkel"
Jag pratar om min onda cirkel som förföljer mig.. slääääääpp miiiiiiiiiiiig!

image39




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?