Du kan fly, men vart ska du ta vägen?

2007-03-03, 02:31:29 / Kategori:

Fredagen slut... har sovit halva dagen direkt efter skolan. Sen kom alex och överraska mig hem och väckte mig. Vi låg och kolla en stund på tv, hade verkligen tråkigt. Klockan va 9 vi bestämde os för att gå på café :) Sen träffa vi martina och kompani i Mölndal, cafe skåne. Äntligen frisk(?) Sjuklingen har vart sjuk i 1 hel vecka nu stackarn legat hemma med alla möjliga infektioner och snuva hosta feber ush...

Sitter här och lyssnar på musik, lovade att ringa martina men hittar inte mina telefoner, och hennes mobil är SOM VANLIGT avstängd så kan inte ringa till mobilen heller. Har laddat ner världens bästa låtar så nu överlever jag en till storm ifall de skulle komma moahaha. Denna dagen har varit skön ingen stress ingenting bara sovit och varit på cafe hihi. Fortsatta UC uppgifter som mission impossible. Bara jag och mina kompanjorer som förstår. Alexandra och martina är mina personliga assistenter, dom tillhör också UC pakten, once u get in u dont get out!

UC UNIT . hahaha bäst
 image26


Va och träna igår och alex solade huhu. Jag gick till vattenmassage, hon gick till solarium. Fan va skönt de vaaaa ni som gymmar på sportlife almedal MÅSTE bara testa vattenmassagen. 10 minuter e det de känns som en evighet, så skönt att jag somnade dom sista minuterna. Såå himla härligt... sen basta vi en bra stund huhu. Gjorde ett löfte igår ska INTE äta något godis, bara på lördagar! Så efter gymmet köpte jag yougurt och sen gick vi till Maxi och köpte några grejer bland annat naturgodis. Sen när vi skulle betala hahahahaha roligaste på dagen jag har aldrig vart me om nåt sånt förr it was heart breaking HAHAHA jag trodde inte att naturgodis va så dyrt så vi bomba maxi sen hela min lön gick bort kändes de som haha okej överdriver men fan va roligt vi hade på vägen hem.. vi skrattade än idag åt de.. jag hade ont i hjärtat hela natten låg och tänkte på min lön som gick bort på naturgodiset hhaahhaah skämt dock =D

Så nu ska jag nog gå och titta på lite tv och försöka ringa upp frugan om de nu går för sig. Ha de så bra uttråkat folk och dröm sött, Alexandra

[Lil Eddie
- Save a little love] Hetast just nu.

Du kan fly, men vart ska du ta vägen?
image25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?