Finns inget bättre än att sova ut..

2007-03-24, 00:16:07 / Kategori:

Vaknade för sent idag igen av att pappa väcker mig. Kom försent till första lektionen, andra lektionen va jag själv lärare över som tur va kom jag inte försent. De va idrott lektionen. Jag och frugan höll i den tillsammans hihi jätte skojit va de.. iallafall så hade jag mitt prov idag och de gick åt helvette. Efter skolan gick jag hem och lagade mat myste lite me kira och sen gick jag direkt till min efterlängtade säng och la mig och sov ända tills nu. Faaaan va skönt de va, de finns inget bättre än att sova ut. Mådde skit, fick feber och en jävla huvudvärk mitt i sömnen, och blev väckt kanske 10000 gånger av min mobil som vibrera och ringde hela tiden, svarar jag inte så får jag vakna av nån sms terrorist istället. Nu ska jag hämta ett riktigt stort glas saft och lägga mig o mysa med kira till någon bra film och somna in igen och absolut inte vakna förräns imorgon.

image43

If feels like just the other day that we hooked up.
From that moment on I knew you were the one.
We could sit n' talk for hours about anything.

How you gonna up n' leave me now? How you gonna act like that?
Boy i never thought that lovin you would hurt. I´d do anything i could to make it work
Now im thinking you and me was a misstake, but then it hits me and im missin all the love we made.
Boy i know that we´ve been goin through some pain, but the sun is somewhere shining even when it rains.

[Tyrese - How you gonna act like that]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?