ohh orkar snart inte mer!!

2007-03-23, 00:33:02 / Kategori:

Massvis och ennu mer pluggande denna veckan. FAN säger jag bara! Har pluggat natur hela veckan och fortfarande inte klar, ska ha prov imorgon. Hoppas verkligen att det går bra annars va allt pluggande bara förgäves. Min kommande helg går åt till massvis med arbeten som jag ska göra och möjligtvis jobba. Självklart ägna några timmar åt att vara med mina flickor. Ska även träffa Ali hayeti (inta rohi ya alby, ana yalli behebak ya shamsi ya habibi pussa din mammas mage som födde dig) och prata lite om livet med denna underbara skapelse. Besides all this, ska jag sova som aldrig förr! Har knappt sovit någonting denna veckan sprungit omkring och sett ut som en vandrande död människa hela veckan. Fredag imorgon och har längtat som aldrig förr! Hade prov idag också, förutom att jag kom 1 timma försent till provet så gick det prima! Så trött som jag va imorse har nog ingen varit. Tröttast på jorden! Bara vaknade efter att jag skickat sms i sömnen till frugan och frågat när provet började. Till min stora förvåning vibrerade min mobil halv 9 på morgonen, Jag har fått ett sms! Alexandra: Nu alle..! - Jag flööög upp från min säng tog på mig kläder borsta tänderna tog på mig skorna tog mitt pick o pack och raka vägen till skolan. Fast orkade inte gå från mölndal så jag väntade på skolbussen och på grund av de tog de mig 30 minuter att komma till skolan haha.

Så nu sitter jag bara här tråkigt som jag då har de och lyssnar på skön musik. Finns ingen på jorden som har skönare musik än den som finns i min dator. Taskit läge men sant! Ska alldeles strax gå och lägga mig i min sköna säng och sova en riktigt bra skönhetsömn, kommer sova som en prinsessa idag så trött som jag är.

By the way, idag så fick jag besök som vanligt av min onda cirkel. Jag bestämde mig för att ge honom ett namn, onda cirkel vill ju ingen bli kallad direkt även om de kanske är så att de faktiskt ÄR en ond cirkel. Så jag döpte honom idag till Leif. De finns inte heller ett speciellt kön på denna onda cirkel, men vi utgår från att de är en hane. Specifikt för just denna onda cirkel som vi dock inte kallar 'onda cirkel' längre utan som tidigare nämt Leif, är att han kommer knackandes på dörren med en korg fylld med problem. Vi kommunicerar genom intellektet. Där kan jag höra honom säga ' Här min kära, får du en god picknick korg fylld me kärlek, men öppna den inte förräns jag gått ' när han gått sin väg så öppnar jag korgen och hoppas på att de ligger muffins i den, men icke. En jävla massa problem ligger istället i den. Så en efter en får jag sätta mig ner och lösa problemen. Leif besöker mig varje dag för att se till att jag aldrig får slut på korgar. Så när jag äntligen lyckats lösa mina problem så dyker han upp med en ny korg och lurar mig att de finns muffins i den. Några dagar muffins, andra dagar kanelbullar. Men alltid nånting gott som jag omöjligen kan motstå. Jävla fifan... nu när jag bett han låta mig vara och gjort klart för han att jag inte vill ha nåt me han o göra, ja då blir han sur och tror att de blir lättare för mig att förlåta han genom att skicka hem fler korgar me problem. Fast dubbelt så stora. Nu förtiden öppnar jag inte dörren när jag vet att de är han, men på nåt sätt lyckas han ändå ställa korgen innanför dörren förr eller senare. Han förstår helt enkelt inte att jag inte pallar trycket. Välkommen till min och leifs problemfyllda värld, och nej jag är inte skitzo. Jag förstår helt och hållet sensmoralen i de jag skriver, även om de kanske inte verkar så...

Mannen på bilden nedan är Leif i sin senaste skepnad. Han kan ändra skepnad beroende på vilket humör han är på. Just vid de här laget va han på gott humör tack och lov. Jag vet att de kan verka så att vi är lika som bär, men låt er inte luras! I verkligheten är vi inte alls lika lika...

image42

[Corey williams - Heavenly]
[Jhevon - Neva eva]
[Omarion feat Usher - Icebox Remix]


 Always and forever you and I will be together and give all of our love to eachother.


Tonight is gonna be so heavenly tonight im gonna do things differently.
Sov sött allihopa, Alexandra!

image41
Skönast på jorden, im Doris shes Nemo.
Nemo nisi mors - tills döden skiljer oss åt.
(Ja, de syns ganska tydligt på bilden)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?