once in a lifetime

2007-03-10, 13:18:15 / Kategori:

Mobilen krashade igår så dom som ringde igår eller som jag ringde igår som inte kunde höra mig ska veta att jag inte satt och va helt tyst vid luren utan att min mobil inte fungerade igår, jag hörde dig men du hörde inte mig. Iallafall, vaknade tidigt av pappa som kom in med en ny mobil inget speciellt bra me den men ingen bryr sig den e endå bara till för att prata och skicka sms.

Helg äntligen(?) eller lördag kanske jag ska säga.. min gårdag blev faktiskt lika skön som alla mina fredagar och lördagar. Förutom att jag städade hela mitt rum som låg upp och ner vänt. Hade bråkat med mina föräldrar på torsda kväll så istället för att köra den absoluta klassikern ' räkna till 10, ta 10 djupa andetag ' så gick jag raka vägen in till mitt rum och drog ut alla lådor slängde ut allt som fanns i lådorna, rev ut hela min garderob, slängde alla mina tavlor på golvet alla nallarna blev misshandlade, mina foton fick 3e gradens brännskador och sist men inte minst min madrass, kuddar, täcke och lakan flög som aldrig förr omkring i mitt rum. Hade inte de varit för att min säng sitter fast i väggen så hade antagligen den också legat upp och ner. Även min anslagstavla som har hängt på min dörr i åratal blev trakasserad, misshandlad och avklädd (dvs jag drog bort varenda foto som täckte hela tavlan och slog sönder den) Även en spricka i dörren lämnades kvar som ett minne av den dagen då jag glömde att räkna till 10. Så varken in eller ut kom man från mitt rum och de enda som stog kvar va tv'n och min dator som jag också hade mord planer på, men tänkte efter före och tanken slog mig att om jag råkar göra sönder datan, så råkar jag samma sekund göra sönder hela mitt liv. Så jag höll mig borta från datorn smart som jag då är.
Dagen efter (igår) gick jag till skolan och efter skolan direkt hem till frugan, hon klippte mitt hår, väldigt fint by the way (hon e billig och bra ska gudarna veta) Och nu har jag konstaterat att alex är inte bara bra på att laga min mat utan hon är även bra på att klippa mitt hår! Och bättre än så blir det, som grädden på toppen så gick hon me mig hem senare på kvällen och hjälpte mig att städa upp i mitt rum! De e verkligen va jag kallar FRU.
image34image35image36image37
älskar dig mitt rost


Vart hade vi martina eller jennifer när jag behövde den hjälpen? VA! Och dom ska påstå sig vara mina fruar? Harry boy e den enda som e trogen 100%. Jennifer dumpa mig sist ' DÄR E MIN BUSS HERÅ ALE RING MIG IMON ' på loppet av 3 sekunder såg man inte ens fotspår efter vart hon kunde möjligen tagit vägen. Jag letade förgäves efter hennes fotspår men kunde inte hitta dom. Dumpad ännu en gång. Hörde man av Jennifer resten av fredagen? nejnej, för en studie nyligen tagen ur Ungdomarnas MobbningsByrå AB visar att sånna som mig, e bara bra att ha vid dom tillfällen då jennifer vill ha någon att gå från skolan till mölndal med, eller möjligtvis när jennifer behöver pengar. TASKIT LÄGE. Har jag hört av jennifer igår? nej. Har jag hört av jennifer idag? Nej. Vet jag vart jennifer höll hus hela natten igår? Neeeeej. och hon ska kalla sig själv för FRU. De va nog bland de fräckaste jag varit med om. Hon ska sitta hemma och laga min mat som harry gör, men gör hon de? tro fan inte de asså.. nog pratat om henne, låt mig nu räkna till 10 och ta djupa andetag så inte detta slutar me ännu en städ dag i mitt liv. hahaha.

image32image33
Mitt mögel i lööv u

Iallafall min trogna fru (våga inte ens ta åt dig) och jag vi gick ut en promenad i några timmar sen och vek oss av skratt. Jag tror inte jag behöver gå och gymma längre mina promenader me frugan blir bra. Sen gick vi hemmåt och så va de me det. Resten e censure.

Nu sitter jag och funderar ut vad som ska göras idag... nånting skojigt dyker alltid upp. Så jag hoppas att du som tydligen har väldit tråkigt just nu, får en roligare dag än den du verkar haft hittils.

you n' ur bitches talk shit like u even know me, but the truth is, if i had a dick u'd be the first one to blow me.
dom känslorna du stampar på idag, kanske har förbindelse me den röv som du slickar imorgon.


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?