Samhälle ekonomi inflation ääää..

2007-03-13, 18:27:47 / Kategori:

JAG ORKAR INTE!
Hade de där jävla provet som vi alla väntat efter att få överstökat idag. Fan va skönt att de äntligen är över. Samhälle prov, allt om ekonomin runt om i världen och sverige, inflation, BNP, KPI åå... riktigt segt, fast bra gick de minsann. Förra veckan va de matteprovet man längtade efter att få ha gjort  klart, som jag tyvärr fick ig på. Nu har vi ett enkelt natur"prov" på fredag om mage och hjärtat. och nästa vecka har vi engelska prov, veckan efter de börjar nationella proven i engelska svenska och matte. Ska till angeredsgymnasiet imorgon me min hemspråk och sitta på deras datorer eftersom att dom tydligen har något program som bara finns just där, ingen annanstans förutom just Göteborg Angeredsgymnasiet i HELA Europa. Så dit ska vi imorgon, 10 chilenare i en smäll. (?) Älska min nya hemspråkslärare. Han e världens bästa lärare, inget skämt... känner mina mostrar och allt va de e.

Nu sitter jag här och ska försöka sätta igång med mitt arbete som borde vara klart snart. " Hur droger påverkar hjärnan ". De e nog roligt...  och innan jag ens hinner sätta igång så har jag ett till arbete som jag måste göra. Men innan jag kan börja med de så måste jag börja läsa en bok som jag har att läsa, på ENGELSKA. Sen ska de skrivas en recension på de. Och innan jag hinner sätta igång med NÅT av alla mina grejer så ringer min telefon och min älskade kurdish slave ringer och vill gymma idag. Så nu e de bara till att packa mina grejer och åka till gymmet. Får fixa allt när jag kommer tillbaks. Annars går allting jättebra höhö. Bakade bullar idag på naturen och experimenterade med degen och mjölet och alla möjliga ingredienser vi använde.

Nu har jag bråttom med spåret så hejdåååååååååååå.
Alexandra




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?