slut på torsdan bara en dag kvar...

2007-03-29, 22:36:07 / Kategori:

Nu är äntligen min torsdag slut och snart väntar sängen.. ska försöka somna tidigt idag gick inte o la mig förrän halv 4 nån gång igår så är hur trött som helst nu. Imorgon ska jag jobba direkt efter skolan till kvällen, känns som en härlig fredag. Sen ska jag antagligen hem och sova tills min energi räcker till att fungera resten av lovet. Sista skoldagen imorgon fan va skönt de ska bli me lov. Har verkligen längtat i 2 veckor nu bara räknat dagarna till lovet, men måste säga att dom två sista veckorna sprungit förbi. Har haft några prov också, jävlit mycke plugg och stress dom sista veckorna. Fick 3 poäng från mvg på mitt engelska prov och VG+ på två natur inlämningar och absolut mindre bra på natur provet , sorgligt värre. Klarade också mitt samhällsprov väldigt bra tack och lov. Slut snackat om skolan orkar inte ens tänka mer på nåt som har me skolan o göra.

Va hemma hos lina me jey förut satt i hennes veranda o njöt av vår solen satt o tjata i flera timmar såå himlans härligt va det va! Private show kvällens höjdpunkt! hahaha.. bara ni som vet vad jag pratar om. Men men framtid e de ingen brist på.

Nu ska jag gå och ta mig en varm och skön dusch sitter här och fryser ihjäl mig.
Ha de super bra, Alexandra!

[
Bone thugs n Harmony feat Akon - I tried]
[
Akon feat T-pain - U got me]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?