vaken söndag natt och har skola imon..

2007-03-26, 02:15:46 / Kategori:
If tomorrow was jugdement day and im standing on the front line. And the lord ask me what i did with my life, I would say that i spent it with you. -v-

Sitter här och är hur pigg som helst och funderar på hur jag ska klara av att vakna imorgon, tack gud så börjar jag inte förräns klockan 11 imorgon. Fick besök av jey hunni bunni idag hihi va me henne hela dagen o tog promenix gick ut och tjata... sen kom vi hem vid 9 tiden och jag somnade som vanligt vaknde upp några timmar senare va me jey en liten stund till sen åkte hon hemmåt. Varför är jag så trött nu förtiden, kan inte fatta... va jag än gör så somnar jag haha.. börjar känna hur åldern hinner ikapp mig. Min helg annars var bäst, sov bort hela fredagen och laddade inför lördagen som va bomb! Vi åkte alla tjejerna till en födelsedagsfest i kungssten. De va riiiikkktigt roligt och tack till emmes låtsasbror som bjöd oss :) Underbart folk överallt.. allt va bra förutom lite trassel emot slutet på vägen hemåt men slutet gott allting gott.

För övrigt så vaknade jag upp hos frugan harry. nöjd och belåten perfektaste morgonen solen lyste skönt genom fönstret svalt skönt och en fru som lagar frukost (ELLER INTE) haha.. nästan iallafall, en fru som sitter vid datorn och töntar sig istället för att sova klockan 10 på morgonen. Alex flög upp imorse 7 på morgonen för hon fick för sig på nåt vänster att hennes mamma hade kommit hem och de va 2 pers som låg i hennes säng och sov + mig i alex säng. Panik säger jag bara hon flög upp som om de vore tredje världskriget. Jag trodde hon gick upp för att spy vet inte varför jag fick för mig de så jag blev lite orolig men somnade om nåra sekunder senare. Alex mamma kom inte hem, nej de va emelie som gick runt i lägenheten och lekte zombie. När jag vaknade hade alla gått hem och alex satt vid datan så jag gick och titta på tv i lugn och ro sen gick vi och åt frukost och samtalade lite jag och frugan min.

image44 

Nu är klockan mer än 2 och jag är fortfarande inte trött. Sitter och laddar ner musik här och har absolut inget bättre för mig. Musiken tar mig låååångt härifrån. Lyssnar på Mario - U should let me love you. och måste säga fan va längesen jag hörde den låten. 2-3 år sen jag lyssnade på den som mest, skönaste låten...

Pratade me frugan tills hon inte kunde prata mer av trötthet så vi fick lägga på. Älskar martina min trogna fru :)
Nu ska jag tvinga min hjärna att bli trött så jag beger mig mot min säng och lägger in dom bästa av dom bästa låtarna i min playlist och låter dom bli musiken till mina drömmar :)

[
Lloyd feat ashanti - southside]
[
Twista feat Trey Songz - Girl tonight]
[
Joe - I wanna know]

I like to know what makes you cry, so i can be the one who always makes you smile. Tell me what i gotta do to please you, baby anything you say ill do. Cus i only wanna see you happy, from the bottom of my heart its true.

Ha de super och sov sött alla nattugglor, Alexandra!

Martina

bästa festen i kungsten :)



2007-04-10, 18:12:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?