back to school...

2007-05-14, 19:55:52 / Kategori:

idag hade vi ingen skola utan istället frilufsdag som lärarna föredrar att kalla det. Vi skulle vart och spelat fotboll i åby vallen men jag stannade kvar och sov i min säng istället, gick till skolan vid 1 tiden istället...
härlig dag idag utan några lektioner och inget stressigt att tänka på, förutom att jag har ett prov imorgon som jag inte riktigt pluggat till så mycket som jag kanske borde. Därför har jag kommit fram till att skippa att göra det imorgon och göra de på buffertdagen och nöja mig med ett Godkänt. Prov i natur, genitik. Vem orkar? Varför ens lägga natur kurs A + B när eleverna valt att gå samhällsprogrammet just för att kunna skippa dom ämnena. Har alltid haft svårt för natur och kommer alltid att ha också, även matte.

Sitter nu i min mosters affär och möglar... =)

Anonym

Första gången hos hamma



2008-11-07, 01:54:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?