so hard..

2007-05-31, 01:23:08 / Kategori:
Baby jag kan se hur du gråter fastän dina ögon är torra, jag ber till gud och jag tackar om han gör så du orkar. Jag kan se hur själen din lider och i tvivel försöker att upprätthålla de vi har och nå de livet du söker. Varje morron vaknar du me rädslan i magen, rädslan av att förlora oss i ett mörker, som aldrig va meningen att vi skulle hamna i. Du förtjänar så mycke mer än va du fått av mig, efter alla saker som du gjort för mig. I vått och torrt när jag vart nere har du trott på mig. Under alla nätter som jag gråtit mig igenom med ångest attacker, har du torkat mina tårar och sagt att de kommer ordna sig. Du är värd hela världen för hur du kämpat i dag och natt, alltid funnits vid min sida när jag väl behöver, men ändå glömde jag bort dig sen när de väl gick över..

Jag vill se dig le igen, för jag ser gråten i din själ, som väntar på att brista ut...
Så snälla ta min hand och lita på att allting kommer ordna sig..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?