# 1 - börjar om

2007-11-08, 23:11:40 / Kategori:

Känner att jag får tillbaka känslan av att skriva bort känslor som ligger och tränger där inne nånstans. Är inne på msn just nu, har varit hela dagen fastän jag somnade vid 5 tiden och vaknade 9 (?).

Känns som att man alltid på något sätt får konstigt mycket att tänka på vid den här årstiden, eller är de bara jag som inbillar mig? I mitt fall är de faktiskt så. Varje gång vintern kryper fram så kryper också vissa känslor fram, och vissa gör inte alls de vilket också oroar mig. En känsla i magen, som finns där hela tiden. Vet inte vart den kommer ifrån eller heller vad de är för känsla. De gör faktiskt ont på något sätt, som ett stort hål som ligger där och bara blir större och större, men varför är den där?

Åker från och till skolan, går ut med hunden, bara hemma.. men vad jag än gör så forsar de runt massvis med tankar och funderingar igenom mig och bara går runt och runt, frågor? tusentals, svar? inga alls. Samtidigt som frågorna går runt och runt i mitt huvud, bildas en stängd cirkel av frågor i mit huvud, jag skulle vilja kalla de Förvirring.


Strunt samma, Jag finns här och nu
Laddar ner Lindsay lohans nya film - I know who killed me.
Ska se på den och somna sen, ha de bra


we all die - alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?